Skip to main content

Gradu bikoitza: Lehen eta haur hezkuntza

Titulazioa

Gradu bikoitza: Lehen eta haur hezkuntza

Modalitatea

Presentziala

Iraupena

5 urte – 336 ECTS

Hizkuntzak

Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu

Plazak

135

Ikasketa plana deskargatu

Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako Gradu bikoitzaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 12 urte bitarteko eskolatze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. BAMek eskaintzen duen irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa) euskararen nagusitasunarekin. Ikasleek 480 ECTS (aitortutako eta amortizatutako kredituak barne) gainditu behar dituzte gradu bikoitza lortzeko.

Izen-ematea

Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbideari.

Eskatu informazio gehiago

BAM – Irakasleen Unibertsitate Eskola
 +34 944 24 22 42
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Aurkezpena

Aurkezpena
  • Modalitatea: presentziala
  • Iraupena: 5 urte – 336 ECTS
  • Plazak: 135
  • Hizkuntzak: Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu.
  • Ordutegia: 8:45etik 14:35era
  • Aipamenak:
    • Heziketa fisikoa
    • Atzerriko hizkuntza: ingelesa
    • Entzumena eta mintzaira
    • Musika Hezkuntza
    • Zientzia, kultura eta teknologia
    • Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
  • Sarbide-probak: Gomendatutako sarrera-profilari dagozkion alderdiak baloratuko dira, espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza-gaitasuna, besteak beste.
Graduaren helburua

Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Bikoitzaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.

Hizkuntzak

BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.

Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.

Mugikortasuna

Ikasleek beren ikasketen zati bat estatuko eta nazioarteko unibertsitate desberdinetan burutzeko aukera dute, proiekzio akademiko handiko zentroekin lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.

Egonaldi hauen helburu nagusiak tituluaren profila indartzea dira, besteak beste:

  • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
  • Garapen profesionalaren ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
  • Pertsonen eta kulturen arteko komunikazioa hobetzea.
Aipamenak

3. mailatik aurrera, espezialitateak egin ahal izango dituzu.

Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan

Komunikazio eta adierazpeneko arlo desberdinen ikas-irakaskuntzako espezializazioa: arte hezkuntza, musika-pertzepzioa eta -esplorazioa, jolas motorra, dramatizazioa eta irudien sorkuntza eta irakurketa, hizkuntza konpetentziaren garapenaren planifikazioa, testuinguru multikultural eta eleanitzetan.

Atzerriko hizkuntza: ingelesa

Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa.

Entzumena eta mintzaira

Komunikazioan, mintzairan eta entzumenean zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko espezializazioa.

Musika Hezkuntza

Musikaren didaktikako espezializazioa. Aipamen honen bidez musika ikasleen garapen integralean barneratzeko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak garatuko dira.

Gorputz hezkuntza

Prestakuntza fisiko-kirolaren irakaskuntzan espezializazioa, ikasleen artean ohitura osasuntsu, iraunkor eta egonkorrak sustatzen dituzten ikastetxeetan jarduera fisikoko proiektuak sustatzeko.

Zientzia, Kultura eta Teknologia

Zientzien irakaskuntza-ikaskuntzan, euskararen eta euskal kulturaren irakaskuntzan eta transmisioan eta gaitasun digitalean espezializazioa.

Informazio akademikoa

Zeharkako ikaskuntzaren emaitzak
  • RAT.1: Autoezagutza, etika, gizarte eta ingurumen erantzukizuna eta transzendentziarako irekitasuna
  • RAT.2: Talde lana eta lidergoa
  • RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
  • RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa kultura anitzeko inguruneetan
  • RAT.5: Ikaskuntza sakona, autonomoa eta kritikoa
  • RAT.6: Gaitasun digitala
Graduko Ikasketa Emaitza Espezifikoak: Lehen Hezkuntza
  • RAE.1. Ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, ikasgelako ikaskuntza egoeren bidez, irakaskuntza-taldeen bitartez, garapen iraunkorra eta bizimodu iraunkorrak, giza eskubideak, genero berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, hiritartasun globala sustatzen dituztenak. eta kultur aniztasuna balioestea, zentroaren testuinguruarekin eta identitatearekin koherentziaz, komunitatera eta gizarte-esparrura eramateko.
  • RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, ikastetxearen curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza-prozesuak kritikoki baloratzea trebetasunen lorpen-maila, bai eta aplikatutako programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak txertatuz.
  • RAE.3. Norberaren garapena eraiki eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta aldaketa zientifiko eta pedagogikoetara egokituz eta aurrerapenak eta sozialak, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
  • RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-espazio eraginkorren garapena, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta eraldaketa soziala sustatzearen alde egiten duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
  • RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
  • RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
Graduko Ikasketa Emaitza Espezifikoak: Haur Hezkuntza
  • RAE.1. Gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, eskola-curriculum-proiektu baten barruan, ikasgelako esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, garapen komunikatiboa, fisikoa, kognitiboa, afektibo-emozionala eta soziala eta ikasleen ongizatea sustatzen dutenak, koherentziarekin zentroaren testuingurua eta nortasuna eta 0 eta 3 urte bitarteko eta 3 eta 6 urte bitarteko aldien berezitasunak kontuan hartuta.
  • RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, zentroko proiektu curricularra eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak, trebetasunen lorpen-maila, bai eta Haur Hezkuntzako ikasgelan aplikatzen diren programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, modu kritikoan baloratzea, ikasgelatik eratorritako hobekuntzak txertatuz. emaitzak.
  • RAE.3. Irakaslearen garapena planifikatu eta ebaluatu dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, jasangarritasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifikoetara. , pedagogikoa eta soziala, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
  • RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-ingurune seguruak garatzea, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta gizarte-eraldaketa sustatzea hobetzen duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
  • RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
  • RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleentzako baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
  • RAE.7 Ongizate-inguruneak ezartzea ikasleengan bizi-ohitura eta zaintza osasungarriak sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna).
Kredituak
Primero Segundo Tercero Cuarto Quinto
Formación Básica 48 36
Obligatoria 24 24 54 6 18
Optativa 18 18 18
Prácticas 12 30 18
Trabajo Fin de Grado 6 6
TOTAL 72 72 72 60 60 336

Pendiente de aprobación

Lehenengo maila

Primer semestre

Didaktika orokorra

6 ECTS

Descargar
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia I

6 ECTS

Descargar
Gizartea, familia eta eskola

6 ECTS

Descargar
Hezkuntza paradigmak: hezkuntzaren teoria garaikideak

6 ECTS

Descargar
Komunikazio-trebetasunak I

6 ECTS

Descargar
Garapen psikomotorea

6 ECTS

Descargar

Segundo semestre

Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia II

6 ECTS

Descargar
Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa

6 ECTS

Descargar
Matematika eta bere didaktika I

6 ECTS

Descargar
Musika-hezkuntza eskolan

6 ECTS

Descargar
Komunikazio-trebetasunak II

6 ECTS

Descargar
Abilezia komunikatiboen garapena I (0-3)

6 ECTS

Descargar
Bigarren maila

Primer semestre

Ikastetxeen antolamendua

6 ECTS

Descargar
Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa GFB1

6 ECTS

Descargar
Matematika eta bere didaktika III

6 ECTS

Descargar
Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan

6 ECTS

Descargar
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura

6 ECTS

Descargar
Euskararen sarrera goiztiarra

6 ECTS

Descargar

Segundo semestre

Tutorea eta aniztasunari erantzutea

6 ECTS

Descargar
Matematika eta bere didaktika II

6 ECTS

Descargar
Ikerketa hezkuntzan

6 ECTS

Descargar
Irakasle-abileziak

6 ECTS

Descargar
Praktikak I

6 ECTS

Descargar
Hirugarren maila

Primer semestre

Jarduera fisikoa eskolan

6 ECTS

Descargar
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika I

6 ECTS

Descargar
Gizarte-zientzien didaktika I

6 ECTS

Descargar
Zientzia esperimentalen didaktika I

6 ECTS

Descargar
Aipameneko ikasgaia 1 LH

6 ECTS

Descargar
Aipameneko ikasgaia 2 LH

6 ECTS

Descargar

Segundo semestre

Arte plastikoen, ikusizkoen eta ikus-entzunezkoen didaktika

6 ECTS

Descargar
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika II

6 ECTS

Descargar
Zientzia esperimentalen didaktika II

6 ECTS

Descargar
Gizarte-zientzien didaktika II

6 ECTS

Descargar
Etika eta deontologia profesionala

6 ECTS

Descargar
Erritmoa, musika eta mugimendua

6 ECTS

Descargar
Laugarren maila

Primer semestre

Praktikak II

12 ECTS

Descargar
Praktikak II – Aipamena LH

18 ECTS

Descargar

Segundo semestre

Jarduera profesional eraldatzailerako konpetentzi

6 ECTS

Descargar
Aipameneko ikasgaia 3 LH

6 ECTS

Descargar
Aipameneko ikasgaia 4 LH

6 ECTS

Descargar
Aipameneko ikasgaia 5 LH

6 ECTS

Descargar
Gradu bukaerako lana (LH)

6 ECTS

Descargar
Bosgarren maila

Primer semestre

Gorputz-adierazpena eta bere didaktika

6 ECTS

Descargar
Ahozko adierazpenaren didaktika

6 ECTS

Descargar
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika I

6 ECTS

Descargar
Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra

6 ECTS

Descargar
Motrizitate sortzailea

6 ECTS

Descargar
Antzerkia eskolan

6 ECTS

Descargar

Segundo semestre

Praktikak II – Aipamena (Haur Hezkuntza)

18 ECTS

Descargar
Gradu Bukaerako Lana (HH)

6 ECTS

Descargar
Aukerakoak

Lehen Hezkuntzako aipameneko aukerako ikasgaiak

Heziketa fisikoa

  • Gorputz-hezkuntzaren didaktika
  • Jolasa eta kirola
  • Gorputz-adierazpena eta komunikazioa
  • Jarduera fisikoa eta osasuna
  • Gaitasun motorra

Atzerriko hizkuntza

  • Atzerriko hizkuntzaren didaktika I: ingelesa
  • Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
  • Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
  • Atzerriko hizkuntzaren didaktika II: ingelesa
  • Baliabide didaktikoen erabilera sortzailea Lehen Hezkuntzako gelan

Musika hezkuntza

  • Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika
  • Erritmoa, mugimendua eta dantza
  • Musika-tresnen prestakuntza eta musika-entzunaldiak
  • Ahots-hezkuntza eta kantua
  • Musika-taldeak

Zientzia, kultura eta teknologia

  • Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia
  • Euskararen eta euskal kulturaren transmisioa
  • Berrikuntza ikasgelan
  • Pentsamendu konputazionala eta hezkuntza digitala
  • Metodo zientifikoa Lehen Hezkuntzako gelan

Entzumena eta mintzaira

  • Curriculuma eta aniztasuna
  • Entzumen eta mintzairan esku hartzeko estrategia orokorrak
  • Entzuteko desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko berariazko estrategiak
  • Entzumen eta mintzairan esku hartzeko metodoak
  • Entzumena eta mintzaira ebaluatzeko ereduak eta proposamen orokorrak

Praktikak

Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.

Praktiketako ikastetxeak

BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu. 

Praktiketako programa

Asignatura: Practicum I

Curso y semestre: 2º curso 2º semestre
Créditos: 12
Periodo de prácticas: 5 semanas

Asignatura: Practicum II – Mención EI

Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
Créditos: 18

Asignatura: Practicum II – Educación Primaria

Curso y semestre: 5º curso 1º semestre
Créditos: 12

Asignatura: Practicum II – Mención EP

Curso y semestre: 5º curso 1º semestre
Créditos: 18
Praktiketako mintegiak

Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.

Irakasle tutoreak

Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.

Praktiketako memoria

Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.

Gradu amaierako proiektua

Ikasgaiaren ezaugarriak
Grado: Trabajo Fin de Grado (Educación Primaria)
Curso y semestre: 4º curso 2º semestre
Créditos: 6
Grado: Trabajo Fin de Grado (Educación Infantil)
Curso y semestre: 5º curso 2º semestre
Créditos: 6
Aukezpena

Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.

Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean. 

Modalitatea

Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak. 

Elaborazioa

Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean. 

Tutorizazioa eta jarraipena

Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.

Ebaluazioa

Elementu hauek ebaluatuko dira:

  • Gradu Bukaerako Lanaren txostena
  • Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua 
  • Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean

Nazioarteko programak

Nazioarteko programak

BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.

Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:

  • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
  • Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
  • Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
  • Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
  • Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
Nazioarteko mugikortasun programetan parte hartzeko baldintzak
  • BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
  • Europar Batasuneko herritarra izatea.
  • Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
  • BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
    • Eskatutako hizkuntza-maila
    • Espediente akademiko ona izatea
    • Heldutasuna eta motibazio pertsonala
  • Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
ECTS kredituak eta aitorpen curricularra

Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.

BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.

Harremanetan jarri

Informazio gehigarria

Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)

http://www2.relint.deusto.es

Avda. de las Universidades 24
48007 Bilbao
Tel.: 944 139 288
Email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.

Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:

Esku-hartze eremua

Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:

  • Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
  • Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Harremanerako

Proposatutako ekintzak  antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen bidez: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Garapen profesioanala

Garapen profesionala

Lehen eta Haur Hezkuntzako Gradu bikoitzeko ikasketek Lehen eta Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.

Lehen eta Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.

Irakasleak