Gradu bikoitza: Lehen eta haur hezkuntza
Titulazioa
Gradu bikoitza: Lehen eta haur hezkuntza
Modalitatea
Presentziala
Iraupena
5 urte – 336 ECTS
Hizkuntzak
Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu
Plazak
Ikasketa plana deskargatu
Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako Gradu bikoitzaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 12 urte bitarteko eskolatze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. BAMek eskaintzen duen irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa) euskararen nagusitasunarekin. Ikasleek 480 ECTS (aitortutako eta amortizatutako kredituak barne) gainditu behar dituzte gradu bikoitza lortzeko.
Izen-ematea
Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbideari.
Eskatu informazio gehiago
BAM – Irakasleen Unibertsitate Eskola
+34 944 24 22 42
Aurkezpena
- Modalitatea: presentziala
- Iraupena: 5 urte – 336 ECTS
- Plazak: 135
- Hizkuntzak: Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu.
- Ordutegia: 8:45etik 14:35era
- Aipamenak:
- Heziketa fisikoa
- Atzerriko hizkuntza: ingelesa
- Entzumena eta mintzaira
- Musika Hezkuntza
- Zientzia, kultura eta teknologia
- Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
- Sarbide-probak: Gomendatutako sarrera-profilari dagozkion alderdiak baloratuko dira, espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza-gaitasuna, besteak beste.
Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Bikoitzaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
Ikasleek beren ikasketen zati bat estatuko eta nazioarteko unibertsitate desberdinetan burutzeko aukera dute, proiekzio akademiko handiko zentroekin lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.
Egonaldi hauen helburu nagusiak tituluaren profila indartzea dira, besteak beste:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Garapen profesionalaren ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
- Pertsonen eta kulturen arteko komunikazioa hobetzea.
3. mailatik aurrera, espezialitateak egin ahal izango dituzu.
Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
Komunikazio eta adierazpeneko arlo desberdinen ikas-irakaskuntzako espezializazioa: arte hezkuntza, musika-pertzepzioa eta -esplorazioa, jolas motorra, dramatizazioa eta irudien sorkuntza eta irakurketa, hizkuntza konpetentziaren garapenaren planifikazioa, testuinguru multikultural eta eleanitzetan.
Atzerriko hizkuntza: ingelesa
Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa.
Entzumena eta mintzaira
Komunikazioan, mintzairan eta entzumenean zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko espezializazioa.
Musika Hezkuntza
Musikaren didaktikako espezializazioa. Aipamen honen bidez musika ikasleen garapen integralean barneratzeko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak garatuko dira.
Gorputz hezkuntza
Prestakuntza fisiko-kirolaren irakaskuntzan espezializazioa, ikasleen artean ohitura osasuntsu, iraunkor eta egonkorrak sustatzen dituzten ikastetxeetan jarduera fisikoko proiektuak sustatzeko.
Zientzia, Kultura eta Teknologia
Zientzien irakaskuntza-ikaskuntzan, euskararen eta euskal kulturaren irakaskuntzan eta transmisioan eta gaitasun digitalean espezializazioa.
Informazio akademikoa
- RAT.1: Autoezagutza, etika, gizarte eta ingurumen erantzukizuna eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa kultura anitzeko inguruneetan
- RAT.5: Ikaskuntza sakona, autonomoa eta kritikoa
- RAT.6: Gaitasun digitala
- RAE.1. Ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, ikasgelako ikaskuntza egoeren bidez, irakaskuntza-taldeen bitartez, garapen iraunkorra eta bizimodu iraunkorrak, giza eskubideak, genero berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, hiritartasun globala sustatzen dituztenak. eta kultur aniztasuna balioestea, zentroaren testuinguruarekin eta identitatearekin koherentziaz, komunitatera eta gizarte-esparrura eramateko.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, ikastetxearen curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza-prozesuak kritikoki baloratzea trebetasunen lorpen-maila, bai eta aplikatutako programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak txertatuz.
- RAE.3. Norberaren garapena eraiki eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta aldaketa zientifiko eta pedagogikoetara egokituz eta aurrerapenak eta sozialak, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-espazio eraginkorren garapena, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta eraldaketa soziala sustatzearen alde egiten duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
- RAE.1. Gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, eskola-curriculum-proiektu baten barruan, ikasgelako esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, garapen komunikatiboa, fisikoa, kognitiboa, afektibo-emozionala eta soziala eta ikasleen ongizatea sustatzen dutenak, koherentziarekin zentroaren testuingurua eta nortasuna eta 0 eta 3 urte bitarteko eta 3 eta 6 urte bitarteko aldien berezitasunak kontuan hartuta.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, zentroko proiektu curricularra eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak, trebetasunen lorpen-maila, bai eta Haur Hezkuntzako ikasgelan aplikatzen diren programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, modu kritikoan baloratzea, ikasgelatik eratorritako hobekuntzak txertatuz. emaitzak.
- RAE.3. Irakaslearen garapena planifikatu eta ebaluatu dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, jasangarritasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifikoetara. , pedagogikoa eta soziala, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-ingurune seguruak garatzea, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta gizarte-eraldaketa sustatzea hobetzen duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleentzako baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
- RAE.7 Ongizate-inguruneak ezartzea ikasleengan bizi-ohitura eta zaintza osasungarriak sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna).
Ikasketa plana
Primero | Segundo | Tercero | Cuarto | Quinto | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Formación Básica | 48 | 36 | ||||
Obligatoria | 24 | 24 | 54 | 6 | 18 | |
Optativa | 18 | 18 | 18 | |||
Prácticas | 12 | 30 | 18 | |||
Trabajo Fin de Grado | 6 | 6 | ||||
TOTAL | 72 | 72 | 72 | 60 | 60 | 336 |
Pendiente de aprobación
Segundo semestre
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia II | 6 ECTS | Descargar |
Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa | 6 ECTS | Descargar |
Matematika eta bere didaktika I | 6 ECTS | Descargar |
Musika-hezkuntza eskolan | 6 ECTS | Descargar |
Komunikazio-trebetasunak II | 6 ECTS | Descargar |
Abilezia komunikatiboen garapena I (0-3) | 6 ECTS | Descargar |
Primer semestre
Ikastetxeen antolamendua | 6 ECTS | Descargar |
Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa GFB1 | 6 ECTS | Descargar |
Matematika eta bere didaktika III | 6 ECTS | Descargar |
Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan | 6 ECTS | Descargar |
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura | 6 ECTS | Descargar |
Euskararen sarrera goiztiarra | 6 ECTS | Descargar |
Segundo semestre
Arte plastikoen, ikusizkoen eta ikus-entzunezkoen didaktika | 6 ECTS | Descargar |
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika II | 6 ECTS | Descargar |
Zientzia esperimentalen didaktika II | 6 ECTS | Descargar |
Gizarte-zientzien didaktika II | 6 ECTS | Descargar |
Etika eta deontologia profesionala | 6 ECTS | Descargar |
Erritmoa, musika eta mugimendua | 6 ECTS | Descargar |
Primer semestre
Gorputz-adierazpena eta bere didaktika | 6 ECTS | Descargar |
Ahozko adierazpenaren didaktika | 6 ECTS | Descargar |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika I | 6 ECTS | Descargar |
Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra | 6 ECTS | Descargar |
Motrizitate sortzailea | 6 ECTS | Descargar |
Antzerkia eskolan | 6 ECTS | Descargar |
Lehen Hezkuntzako aipameneko aukerako ikasgaiak
Heziketa fisikoa
- Gorputz-hezkuntzaren didaktika
- Jolasa eta kirola
- Gorputz-adierazpena eta komunikazioa
- Jarduera fisikoa eta osasuna
- Gaitasun motorra
Atzerriko hizkuntza
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika I: ingelesa
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika II: ingelesa
- Baliabide didaktikoen erabilera sortzailea Lehen Hezkuntzako gelan
Musika hezkuntza
- Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika
- Erritmoa, mugimendua eta dantza
- Musika-tresnen prestakuntza eta musika-entzunaldiak
- Ahots-hezkuntza eta kantua
- Musika-taldeak
Zientzia, kultura eta teknologia
- Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia
- Euskararen eta euskal kulturaren transmisioa
- Berrikuntza ikasgelan
- Pentsamendu konputazionala eta hezkuntza digitala
- Metodo zientifikoa Lehen Hezkuntzako gelan
Entzumena eta mintzaira
- Curriculuma eta aniztasuna
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko estrategia orokorrak
- Entzuteko desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko berariazko estrategiak
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko metodoak
- Entzumena eta mintzaira ebaluatzeko ereduak eta proposamen orokorrak
Praktikak
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Asignatura: Practicum I
Curso y semestre: | 2º curso 2º semestre |
Créditos: | 12 |
Periodo de prácticas: | 5 semanas |
Asignatura: Practicum II – Mención EI
Curso y semestre: | 4º curso 1º semestre |
Créditos: | 18 |
Asignatura: Practicum II – Educación Primaria
Curso y semestre: | 5º curso 1º semestre |
Créditos: | 12 |
Asignatura: Practicum II – Mención EP
Curso y semestre: | 5º curso 1º semestre |
Créditos: | 18 |
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Gradu amaierako proiektua
Grado: | Trabajo Fin de Grado (Educación Primaria) |
Curso y semestre: | 4º curso 2º semestre |
Créditos: | 6 |
Grado: | Trabajo Fin de Grado (Educación Infantil) |
Curso y semestre: | 5º curso 2º semestre |
Créditos: | 6 |
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Arduradunaren kontaktua
Itxaso Vazquez Villa
E-mail:
Despacho: 115
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Avda. de las Universidades 24
48007 Bilbao
Tel.: 944 139 288
Email:
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen bidez:
Garapen profesioanala
Lehen eta Haur Hezkuntzako Gradu bikoitzeko ikasketek Lehen eta Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.
Lehen eta Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.