Gradu Bikoitza: Lehen eta Haur Hezkuntzan
Titulazioa
Gradu Bikoizta: Lehen eta Haur Hezkuntzan
Modalitatea
Presentziala
Iraupena
5 urte – 336 ECTS
Hizkuntzak
Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu
Plazak
Ikasketa plana deskargatu
Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako Gradu bikoitzaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 12 urte bitarteko eskolatze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. BAMek eskaintzen duen irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa) euskararen nagusitasunarekin. Ikasleek 480 ECTS (aitortutako eta amortizatutako kredituak barne) gainditu behar dituzte gradu bikoitza lortzeko.
Izen-ematea
Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbidean.
Eskatu informazio gehiago
+34 666 666 666
Aurkezpena
- Modalitatea: presentziala
- Iraupena: 5 urte – 336 ECTS
- Plazak: 135
- Hizkuntzak: Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu
- Ordutegia: 8:45etik 14:35era
- Aipamenak:
- Artea eta hezkuntza
- Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra
- Atzerriko Hizkuntza
- Curriculum Sakontzea
- Sarbide-probak: Gomendatutako sarrera-profilari dagozkion alderdiak baloratuko dira, espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza-gaitasuna, besteak beste
Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Bikoitzaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
Ikasleek beren ikasketen zati bat estatuko eta nazioarteko unibertsitate desberdinetan burutzeko aukera dute, proiekzio akademiko handiko zentroekin lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.
Egonaldi hauen helburu nagusiak tituluaren profila indartzea dira, besteak beste:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Garapen profesionalaren ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
- Pertsonen eta kulturen arteko komunikazioa hobetzea.
Artea eta Hezkuntza
Aipamen honek Haur Hezkuntzako haurrengan bi arlo hauek garatzeko oinarrizko gaitasunak lantzen ditu: batetik, kultura eta artearen arloko edozein adierazpen edo agerkariren ikusle eta hartzaile izateko gaitasuna eta, bestetik, gaitasun ludikoa eta sortze-gaitasuna gehitu eta indartzen du, umeak sortzaile aktibo eta originalak izan daitezen.
Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra
Aipamen honetan irakaskuntza eleanitza eta hizkuntzen irakaskuntzaren planifikazioa egiteko gaitasunak lantzen dira, betiere, Haur Hezkuntzako aldiaren ikuspegi integraletik. Gainera, aipamen honetan, eskolan bigarren eta hirugarren hizkuntzen jabekuntza bultzatzeko, beharrezko trebetasun komunikatiboen garapena lantzen da.
Atzerriko Hizkuntza
Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa.
Curriculum Sakontzea
Aipamen honen bidez, hezitzaileei prestakuntza berezia eman nahi zaie ondoko arlo hauetan: tutoretza funtzioa, curriculumaren inguruko hausnarketa eta garapena, programen diseinua eta metodologia aktiboak. Era berean, Gizarte Zientzien arlotik eta Natur Zientzien arlotik errealitatearen konplexutasuna aztertu eta interpretatzeko gai diren irakasleak izatea indartu nahi da.
Informazio akademikoa
- RAT.1: Autoezagutza, etika, gizarte eta ingurumen erantzukizuna eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa kultura anitzeko inguruneetan
- RAT.5: Ikaskuntza sakona, autonomoa eta kritikoa
- RAT.6: Gaitasun digitala
- RAE.1. Ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, ikasgelako ikaskuntza egoeren bidez, irakaskuntza-taldeen bitartez, garapen iraunkorra eta bizimodu iraunkorrak, giza eskubideak, genero berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, hiritartasun globala sustatzen dituztenak. eta kultur aniztasuna balioestea, zentroaren testuinguruarekin eta identitatearekin koherentziaz, komunitatera eta gizarte-esparrura eramateko.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, ikastetxearen curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza-prozesuak kritikoki baloratzea trebetasunen lorpen-maila, bai eta aplikatutako programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak txertatuz.
- RAE.3. Norberaren garapena eraiki eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta aldaketa zientifiko eta pedagogikoetara egokituz eta aurrerapenak eta sozialak, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-espazio eraginkorren garapena, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta eraldaketa soziala sustatzearen alde egiten duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
- RAE.1. Gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, eskola-curriculum-proiektu baten barruan, ikasgelako esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, garapen komunikatiboa, fisikoa, kognitiboa, afektibo-emozionala eta soziala eta ikasleen ongizatea sustatzen dutenak, koherentziarekin zentroaren testuingurua eta nortasuna eta 0 eta 3 urte bitarteko eta 3 eta 6 urte bitarteko aldien berezitasunak kontuan hartuta.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, zentroko proiektu curricularra eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak, trebetasunen lorpen-maila, bai eta Haur Hezkuntzako ikasgelan aplikatzen diren programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, modu kritikoan baloratzea, ikasgelatik eratorritako hobekuntzak txertatuz. emaitzak.
- RAE.3. Irakaslearen garapena planifikatu eta ebaluatu dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, jasangarritasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifikoetara. , pedagogikoa eta soziala, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-ingurune seguruak garatzea, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta gizarte-eraldaketa sustatzea hobetzen duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleentzako baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
- RAE.7 Ongizate-inguruneak ezartzea ikasleengan bizi-ohitura eta zaintza osasungarriak sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna).
Praktikak
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Asignatura: Practicum I
Curso y semestre: | 2º curso 2º semestre |
Créditos: | 12 |
Periodo de prácticas: | 5 semanas |
Asignatura: Practicum II – Mención EI
Curso y semestre: | 4º curso 1º semestre |
Créditos: | 18 |
Asignatura: Practicum II – Educación Primaria
Curso y semestre: | 5º curso 1º semestre |
Créditos: | 12 |
Asignatura: Practicum II – Mención EP
Curso y semestre: | 5º curso 1º semestre |
Créditos: | 18 |
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Ikasketa plana
Primero | Segundo | Tercero | Cuarto | Quinto | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Formación Básica | 48 | 36 | ||||
Obligatoria | 24 | 24 | 54 | 6 | 18 | |
Optativa | 18 | 18 | 18 | |||
Prácticas | 12 | 30 | 18 | |||
Trabajo Fin de Grado | 6 | 6 | ||||
TOTAL | 72 | 72 | 72 | 60 | 60 | 336 |
Pendiente de aprobación
Lehen sehilekoa
Didaktika orokorra | 6 ECTS |
Hezkuntzaren antropologia eta historia | 6 ECTS |
Desarrollo psicomotor | 6 ECTS |
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura | 6 ECTS |
Garapenaren psikologia | 6 ECTS |
Gizartea eta eskola | 6 ECTS |
Bigarren seihilekoa
Psicología de la educación | 6 ECTS |
Ikerketa metodoak eta teknikak | 6 ECTS |
Adierazplen plastikoa, bisuala eta musikala | 6 ECTS |
Matematika eta bere Didaktika II | 6 ECTS |
Familia eta eskola | 6 ECTS |
Lehen seihilekoa
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak I | 6 ECTS | Deskargatu |
Hezkuntza premia berezien oinarri psikopedagogikoak | 6 créditos | Deskargatu |
Ikasteko zailtasunak | 6 créditos | Deskargatu |
Fenomenología del hecho religioso y ética | 6 ECTS | Deskargatu |
Habilidades docentes | 6 ECTS | Deskargatu |
Ikastetxeen Antolamendua | 6 ECTS | Deskargatu |
Bigarren seihilekoa
Praktikak I | 6 ECTS | Deskargatu |
Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika I | 6 ECTS | Deskargatu |
Berrikuntza eta Etengabeko Hobekuntza Hezkuntzan | 6 ECTS | Deskargatu |
Haurtzaroaren psikologia eta hizkuntzaren jabekuntza | 6 ECTS | Deskargatu |
Lehen seihilekoa
Desarrollo del pensamiento matemático y su didáctica | 6 ECTS | Deskargatu |
Arte Hezkuntza eta bere Didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Matematika eta bere didaktika III | 6 ECTS | Deskargatu |
English for primary teachers I | 6 ECTS | Deskargatu |
Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia | 6 ECTS | Deskargatu |
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak II | 6 ECTS | Deskargatu |
Bigarren seihilekoa
Hizkuntzen trataera bateratua | 6 ECTS | Deskargatu |
Foreign language teaching I | 6 ECTS | Deskargatu |
Gorputz adierazpena eta komunikazioa | 6 ECTS | Deskargatu |
Ahozko hizkuntzaren didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Idatzizko hizkuntzaren didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Early introduction to the english language | 6 ECTS | Deskargatu |
Erritmoa, musika eta mugimendua | 6 ECTS | Deskargatu |
Antzerki tailerra | 6 ECTS | Deskargatu |
Lehen seihilekoa
Gizarte zientziak eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Gorputz adierazpena eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Gradu bukaerako lana | 6 ECTS | Deskargatu |
Ritmo e instrumentos musicales de percusión escolar | 6 ECTS | Deskargatu |
Euskararen sarrera goiztiarra | 6 ECTS | Deskargatu |
El mensaje cristiano | 6 ECTS | Deskargatu |
Eliza, sakramentua eta morala | 6 ECTS | Deskargatu |
Bigarren seihilekoa
Natur zientziak eta bere didaktika II | 6 ECTS | Deskargatu |
Gizarte zientziak eta bere didaktika II | 6 ECTS | Deskargatu |
Desarrollo del pensamiento matemático II | 6 ECTS | Deskargatu |
Natur zientzien didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Ética y deontología profesional | 6 ECTS | Deskargatu |
Creative use of teaching resources in the primary classroom | 6 ECTS | Deskargatu |
English for science teachers | 6 ECTS | Deskargatu |
Lehen seihilekoa
Praktikak II – Orokorra | 18 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Bigarren sehiliekoa
Gradu Bukaerako Lana | 6 ECTS | Deskargatu |
Foreign Language Teaching II | 6 ECTS | Deskargatu |
English for Primary Teachers | 6 ECTS | Deskargatu |
Laboratorio de métodos activos para el aprendizaje interdisciplinar de las ciencias | 6 ECTS | Deskargatu |
Función tutorial | 6 ECTS | Deskargatu |
Motricidad creativa | 6 ECTS | Deskargatu |
Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra | 6 ECTS | Deskargatu |
L3 teaching: English | 6 ECTS | Deskargatu |
Pedagogía y Didáctica de la religión en la Escuela | 6 ECTS | Deskargatu |
Educación física
- Juego y deporte
- Gorputz Hezkuntzaren Didaktika
- Gorputz adierazpena eta Komunikazioa
- Salud Corporal
- Competencia motriz
Lengua extranjera
- Inglés para profesores de primaria
- Inglés para profesores de Primaria 2
- Didáctica de la Lengua Extranjera 1
- Didáctica de la Lengua Extranjera 2
- Uso creativo de Recursos Didácticos en el aula de primaria
Educación musical
- Desarrollo de la expresión musical y su didáctica
- Ritmo, movimiento y Danza
- Formación Instrumental y Audiciones Musicales
- Educación Vocal y Canto
- Agrupaciones musicales
Ciencia, cultura y tecnología
- Visión interdisciplinar de la realidad
- Pensamiento computacional y educación digital
- Transmisión de la lengua y la cultura vasca
- Innovación en el aula
- El Método científico en el aula de primaria
Audición y lenguaje
- Estrategias específicas para la intervención de personas con discapacidad auditiva
- Estrategias generales de intervención en audición y lenguaje
- Métodos para la intervención en audición y lenguaje
- Modelos y propuestas generales de evaluación en audición y lenguaje
- Respuesta a necesidades específicas
Gradu amaierako proiektua
Grado: | Trabajo Fin de Grado (Educación Primaria) |
Curso y semestre: | 4º curso 2º semestre |
Créditos: | 6 |
Grado: | Trabajo Fin de Grado (Educación Infantil) |
Curso y semestre: | 5º curso 2º semestre |
Créditos: | 6 |
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Moduluak eta materiak
Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako gradu bikoitza duten ikasleek, ikasketa plan bakoitzaren modulu eta materietara hemendik sartu daitezke:
- Ikasketa-plana argibideak eskatzea: Lehen Hezkuntzako Gradua
- Ikasketa-plana argibideak eskatzea: Haur Hezkuntzako Gradua
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Arduradunaren kontaktua
Itxaso Vazquez Villa
E-mail:
Despacho: 115
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Avda. de las Universidades 24
48007 Bilbao
Tel.: 944 139 288
Email:
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen bidez:
Garapen profesionala
Gradu Bikoitzeko ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.
Grado Bikoitzeko irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.
Incoming ikasgaiak
Gaitasun orokorrak
- Pentsamendu kritikoa: gauzen arrazoiaren gainean eta norberaren eta inoren ideiak, ekintzak, balorazioak eta iritziak zertan oinarritzen diren galdetzeko buru joera da.
- Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko.
- Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen edota sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela.
- Sen etikoa: Norberaren edo besteen on moralera positiboki makurtzea (hau da, ongia den edo esan nahi duen guztira, zentzuzko bizipena den guztira, pertsonaren errealizazioa dakarren guztira, justizia den edo esan nahi duen guztira) eta on moral horretan irautea.
- Talde lana: Helburu berberak lortzeko, beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin bat egitea eta lankidetza aktiboan jardutea.
HH gaitasunak
Berariazko gaitasun hauek, abenduaren 27ko ECI/3854 aginduaren gaitasunekin bat datoz.
- Ikastetxeko proiektu komun eta konpartitu bat diseinatzea, garatzea, jarduerarako erreferente etengabe bezala erabiltzea eta ebaluatzea; proiektu horren helburuak eta ezaugarriak dira nesken eta mutilen arteko hezkuntza berdinzale eta inklusiboa sustatzea, estereotipo murriztaileak gainditzen saiatzea, balio demokratikoen arabera heztea, ingurumena errespetatzea eta irisgarritasun unibertsala lortzea.
- Aurreikusitako ikaskuntza eta garapenerako helburuen lorpena ahalbidetzeko etaHaur Hezkuntzako ziklo bakoitzaren berezitasunei eta taldearen hezkuntza premia bereziei erantzuna emateko, ikaskuntza-egoera egokiak diseinatzea eta garatzea, bai norberaren kabuz eta bai beste irakasle batzuekin batera.
- Ikaskuntzaren ebaluaketa zorroztasunez planifikatzea, ikasleriak lortutako ikaskuntza eta prozesua ebaluatuz; ebaluatzea, halaber, aplikatutako programa eta estrategia didaktikoak ere, emaitzetatik ondorioztatzen diren hobekuntzak txertatuz.
- Garapenaren eta jokabide osasuntsuaren oinarrizko printzipioetatik abiatuz eta profesional egokiekin, 0-6 urte bitarteko haurren ikaskuntza zailtasunak eta garapen arazoak antzematea, taldean bilakaera eta integrazio egokia izan dezaten.
- Ikasleak modu eraginkorrean orientatzea eta laguntzea, bai banaka eta taldeka, batez ere behar bereziak dituztenak, haien garapen integralari laguntzeko (pertsonala, soziala eta akademikoa), familien lankidetzarekin.
- Modu garbi eta zuzenean komunikatzea, irakaskuntzaren hizkuntzaz, ahoz eta idatziz, irakaskuntza-lanbidearekin zerikusia duten testuinguruetan, bai mintzakide espezializatuei eta bai espezializatu gabekoei.
- Familiaren, gizartearen eta ikastetxearen arteko lankidetza-sareak eratzea, ikasleen oinarrizko gaitasunen garapenari laguntzeko, ikaskuntzaren zerbitzuan jarritako baliabideak optimizatzeko eta gizartearen eraldaketa sustatzeko.
- Norberaren garapen profesionalaren protagonista izatea, elkarlanean, irakaskuntza-funtzioa etengabe hobetuz, aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokituz, eta tokiko zein nazioarteko prestakuntza- eta ikerketa-proiektuetan parte hartuz.
LH gaitasunak
Berariazko gaitasun hauek, abenduaren 27ko ECI/3854 aginduaren gaitasunekin bat datoz:
- Ikastetxeko proiektu komun eta konpartitu bat diseinatzea, garatzea, jarduerarako erreferente etengabe bezala erabiltzea eta ebaluatzea; proiektu horren helburuak eta ezaugarriak dira nesken eta mutilen arteko hezkuntza berdinzale eta inklusiboa sustatzea, estereotipo murriztaileak gainditzen saiatzea, balio demokratikoen arabera heztea, ingurumena errespetatzea eta irisgarritasun unibertsala lortzea.
- Ikaskuntza-egoera egokiak diseinatzea eta garatzea, bai norberaren kabuz eta bai beste irakasle batzuekin batera, talde bakoitzeko ikasleek eskura ditzaten bilatzen diren gaitasunak.
- Ikaskuntzaren ebaluaketa zorroztasunez planifikatzea, eta prozesua eta lortutako ikaskuntza ebaluatzea; ebaluatzea, halaber, gaitasunen lorpen maila eta aplikatutako programa eta estrategia didaktikoak ere, emaitzetatik ondorioztatzen diren hobekuntzak txertatuz.
- Ikasleak modu eraginkorrean orientatzea eta laguntzea, bai banaka eta taldeka, batez ere behar bereziak dituztenak, haien garapen integralari laguntzeko (pertsonala, soziala eta akademikoa), familien lankidetzarekin.
- Modu garbi eta zuzenean komunikatzea, irakaskuntzaren hizkuntzaz, ahoz eta idatziz, irakaskuntza-lanbidearekin zerikusia duten testuinguruetan, bai mintzakide espezializatuei eta bai espezializatu gabekoei.
- Familiaren, gizartearen eta ikastetxearen arteko lankidetza-sareak eratzea, ikasleen oinarrizko gaitasunen garapenari laguntzeko, ikaskuntzaren zerbitzuan jarritako baliabideak optimizatzeko eta gizartearen eraldaketa sustatzeko.
- Norberaren garapen profesionalaren protagonista izatea, elkarlanean, irakaskuntza-funtzioa etengabe hobetuz, aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokituz, eta tokiko zein nazioarteko prestakuntza- eta ikerketa-proiektuetan parte hartuz.