Haur Hezkuntzako Gradua
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Modalitatea
Presentziala
Iraupena
4 urte - 240 ECTS
Hizkuntzak
Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez |
Plazak
Ikasketa plana deskargatu
Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 6 urte bitarteko eskolaratze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. Eskaintzen den irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa). Ikasleek 240 ECTS gainditu behar dituzte gradua lortzeko.
Izen-ematea
Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbidean.
Eskatu informazio gehiago
BAM – Irakasleen Unibertsitate Eskola
+34 944 24 22 42
Aurkezpena
- Modalitatea: presentziala
- Iraupena: 4 urte – 240 ECTS
- Plazak: 60
- Hizkuntzak: Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez
- Ordutegia: 8:45etik 14:35era
- Aipamenak: Artea eta Hezkuntza; Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra
- Sarrera probak: Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna.
Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
Hirugarren eta laugarren mailan aipamena egingo da.
Artea eta Hezkuntza
Aipamen honek Haur Hezkuntzako haurrengan bi arlo hauek garatzeko oinarrizko gaitasunak lantzen ditu: batetik, kultura eta artearen arloko edozein adierazpen edo agerkariren ikusle eta hartzaile izateko gaitasuna eta, bestetik, gaitasun ludikoa eta sortze-gaitasuna gehitu eta indartzen du, umeak sortzaile aktibo eta originalak izan daitezen.
Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra
Aipamen honetan irakaskuntza eleanitza eta hizkuntzen irakaskuntzaren planifikazioa egiteko gaitasunak lantzen dira, betiere, Haur Hezkuntzako aldiaren ikuspegi integraletik. Gainera, aipamen honetan, eskolan bigarren eta hirugarren hizkuntzen jabekuntza bultzatzeko, beharrezko trebetasun komunikatiboen garapena lantzen da.
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
BAMek proiekzio akademiko handiko unibertsitateekin lankidetza-hitzarmen ugari ditu (Erasmus, Sicue, Erasmus Praktikak, EBetik kanpoko praktikak, besteak beste). Hitzarmen hauei esker, BAMeko ikasleek eta irakasleek nazio eta nazioarteko mugikortasun programetan parte har dezakete.
Mugikortasun esperientzia hauen helburu nagusia ikasleen formakuntza akademiko-profesionala indartzea da hurrengo alderdietan:
- Atzerriko hizkuntza hobetzea.
- Garapen profesionalerako aukera zabalagoa eskuratzea, bai alderdi praktikoan zein akademikoan.
- Pertsonen arteko eta kulturarteko komunikazioaren hobekuntza.
- Nazioarteko unibertsitateen arteko kolaborazio sareak indartu.
Informazio akademikoa
- RAT.1: Norberaren ezagutza, etika, erantzukizun soziala eta ingurumenarekiko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune multikulturaletan
- RAT.5: Sakon, autonomo eta kritiko ikastea
- RAT.6: Gaitasun digitala
-
RAE.1. Kompetentzien garapena diseinatzea eta planifikatzea ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan, gelako ikaskuntza-egoeren bidez, irakasleen taldeek garapen jasangarria eta bizimodu jasangarriak, giza eskubideak, genero-berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, herritartasun globala eta kultur aniztasunaren balorazioa susta ditzaten, ikastetxearen testuinguruarekin eta identitatearekin koherentzian, komunitate eta gizarte eremura transferitzeko.
-
RAE.2. Ebidentzia zientifikoan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak kritikoak aztertzea, kompetentzien eskuratze maila, baita aplikatutako programazioak eta estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barneratuz.
-
RAE.3. Norberaren garapena eraikitzea eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezitzailean eta publikoan (ardura pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, gizarte-kultur aniztasuna, osasuna eta ongizatea, eta abar), eta irakaskuntza jarduera zientzia, pedagogia eta gizarte aurrerapenetara egokituz, baita prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz ere.
-
RAE.4. Trebetasun interpertsonalak garatzea, familia, gizartea eta eskolaren arteko lankidetza sareak ezartzeko eta ikaskuntza-eremu eraginkorrak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.
-
RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako trebetasunak garatzea eta erakustea, bai ahoz bai idatziz, irakaskuntza-hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiteko moldatuz.
-
RAE.6. Teknologia etiko, kritiko, seguru eta arduratsu gisa erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazio-tratamendurako ere.
Moduluak eta materialak
Hemen jasotzen da Haur Hezkuntzako Graduan, Artea eta Hezkuntza eta Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra aipamenen ikasketa plana, ECTS kredituetan materiaren arabera.
-
Modulua 1. Oinarrizko prestakuntza [100 ECTS]
MATERIA 1 | 22 ECTS
Hezkuntza Prozesuak, Ikasketa eta Nortasunaren Garapena (Psikologia)
1.1 Hezkuntzaren Psikologia | 6 ECTS
1.2 Garapenaren Psikologia | 6 ECTS
1.3 Haurtzaroaren Psikologia eta Hizkuntzaren Jabekuntza | 10 ECTS
MATERIA 4 | 12 ECTS
Haurtzaroa, Osasuna eta Elikadura
4.1 Garapen Psikomotorea | 6 ECTS
4.2 Haurtzaroa, Osasuna eta Elikadura | 6 ECTS
MATERIA 7 | 12 ECTS
Haur Hezkuntzako Eskola (Hezkuntza)
7.1 Etengabeko Berrikuntza eta Hobekuntza Hezkuntzan | 6 ECTS
7.2 Ikastetxeen Antolamendua | 6 ECTSMATERIA 2 | 12 ECTS
Ikas Zailtasunak eta Garapenaren Nahasteak (Hezkuntza)
2.1 Hezkuntza Premia Berezien Oinarri Psikopedagogikoak | 6 ECTS
2.2 Ikas Zailtasunak | 6 ECTS
MATERIA 5 | 12 ECTS
Eskolako Espazioaren Antolamendua, Materialak eta Irakaskuntzarako Abileziak (Hezkuntza)
5.1 Didaktika Orokorra | 6 ECTS
5.2 Irakaslearen Abileziak | 6 ECTSMATERIA 3 | 24 ECTS
Gizartea, Familia eta Eskola (Hezkuntza)
3.1 Hezkuntzaren Antropologia eta Historia | 6 ECTS
3.2 Familia eta Eskola | 6 ECTS
3.3 Gizartea eta Eskola | 6 ECTS
3.4 Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika | 6 ECTS
MATERIA 6 | 6 ECTS
Behaketa Sistematikoa eta Testuinguruen Analisia (Hezkuntza)
6.1 Ikerketa Metodoak eta Teknikak | 6 ECTS -
Modulua 2. Arloen didaktika [60 ECTS]
MATERIA 8 | 24 ECTS
Natur Zientziak, Gizarte Zientziak eta Matematikaren Ikasketa
8.1 Gizarte Zientziak eta bere Didaktika | 6 ECTS
8.2 Pentsamendu Matematikoaren Garapena eta bere Didaktika I | 6 ECTS
8.3 Natur Zientziak eta bere Didaktika | 6 ECTS
8.4 Pentsamendu Matematikoaren Garapena eta bere Didaktika II | 6 ECTSMATERIA 9 | 18 ECTS
Hizkuntzen Ikasketa eta Idatz-Irakurketa
9.1 Ahozko Hizkuntzaren Didaktika | 6 ECTS
9.2 Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak I | 6 ECTS
9.3 Idatzizko Hizkuntzaren Didaktika | 6 ECTSMATERIA 10 | 18 ECTS
Musika, Adierazpen Plastikoa eta Gorputz Adierazpena
10.1 Adierazpen Musikalaren Garapena eta bere Didaktika | 6 ECTS
10.2 Adierazpen Plastikoaren Garapena eta bere Didaktika | 6 ECTS
10.3 Gorputz Adierazpena eta bere Didaktika | 6 ECTS -
Modulua 3. Practicum [50 ECTS]
MATERIA 11 | 50 ECTS
Eskolako Praktikak
11.1 Praktikak I | 14 ECTS
11.2 Praktikak II – Orokorra | 18 ECTS
11.3 Praktikak II – Aipamena: Artea eta Hezkuntza | 12 ECTS
11.4 Praktikak II – Aipamena: Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra | 12 ECTSMATERIA 12 | 6 ECTS
Gradu Bukaerako Lana
12.1 Gradu Bukaerako Lana | 6 ECTS -
Modulua 4. Aipamenak [30 ECTS]
MATERIA 13 | 30 ECTS
Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra Aipamena
13.1 Euskararen Sarrera Goiztiarra | 6 ECTS
13.2 Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak II | 6 ECTS
13.3 Ingeleraren Sarrera Goiztiarra | 6 ECTS
13.4 Hirugarren Hizkuntzaren Didaktika: Ingelera | 6 ECTS
13.5 Hizkuntzen Trataera Bateratua | 6 ECTSMATERIA 14 | 30 ECTS
Mención: Arte y educación
14.1 Ritmo e Instrumentos Musicales de Percusión Escolar | 6 ECTS
14.2 Ritmo, Música y Movimiento | 6 ECTS
14.3 Taller de Teatro | 6 ECTS
14.4 Motricidad Creativa | 6 ECTS
14.5 Taller de Lectura y Producción de Imágenes | 6 ECTS -
Modulua 5. Teologia katolikoa eta bere pedagogia [24 ECTS]
MATERIA 15 | 24 ECTS
Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika
15.1 Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika | 6 ECTS
15.2 Kristau Mezua | 6 ECTS
15.3 Eliza, Sakramentuak eta Morala | 6 ECTS
15.4 Erlijioaren Pedagogia eta Didaktika Eskolan | 6 ECTS
Ikasketa plana
Primero | Segundo | Tercero | Cuarto | ||
---|---|---|---|---|---|
Formación Básica | 54 | 24 | |||
Obligatoria | 6 | 24 | 48 | 6 | |
Optativa | 12 | 18 | |||
Prácticas | 12 | 30 | |||
Trabajo Fin de Grado | 6 | ||||
TOTAL | 60 | 60 | 60 | 60 | 240 |
Pendiente de aprobación
Lehen seihilekoa
Garapen Psikomotorra | 6 ECTS |
Didaktika orokorra | 6 ECTS |
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura | 6 ECTS |
Garapenaren psikologia | 6 ECTS |
Gizartea eta eskola | 6 ECTS |
Bigarren seihilekoa
Hezkuntzaren antropologia eta historia | 6 ECTS |
Familia eta eskola | 6 ECTS |
Ikerketa metodoak eta teknikak | 6 ECTS |
Hezkuntzaren psikologia | 6 ECTS |
Adierazpen musikalaren garapena eta bere didaktika | 6 ECTS |
Lehen seihilekoa
Hezkuntza premia berezien oinarri psikopedagogikoak | 6 ECTS | Deskargatu |
Ikasteko zailtasunak | 6 ECTS | Deskargatu |
Erlijioaren fenomenologia eta etika | 6 ECTS | Deskargatu |
Irakaslearen Trebetasunak | 6 ECTS | Deskargatu |
Ikastetxeen antolamendua | 6 ECTS | Deskargatu |
Bigarren sehilekoa
Berrikuntza eta etengabeko hobekuntza hezkuntzan | 6 ECTS | Deskargatu |
Haurtzaroaren psikologia eta hizkuntzaren jabekuntza | 10 ECTS | Deskargatu |
Praktikak I | 14 ECTS | Deskargatu |
Lehen seihilekoa
Gizarte zientziak eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika I | 6 ECTS | Deskargatu |
Gorputz adierazpena eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak I | 6 ECTS | Deskargatu |
Euskararen sarrera goiztiarra | 6 ECTS | Deskargatu |
Erritmoa eta eskolako perkusio instrumentuak | 6 ECTS | Deskargatu |
Kristau mezua | 6 ECTS | Deskargatu |
Bigarren seihilekoa
Adierazpen plastikoaren garapena eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Ahozko hizkuntzaren didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Idatzizko hizkuntzaren didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak II | 6 ECTS | Deskargatu |
Early introduction to the english language | 6 ECTS | Deskargatu |
Erritmoa, musika eta mugimendua | 6 ECTS | Deskargatu |
Antzerki tailerra | 6 ECTS | Deskargatu |
Eliza, sakramentuak eta morala | 6 ECTS | Deskargatu |
Lehen seihilekoa
Praktikak II – Orokorra | 18 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Praktikak II | 12 ECTS | Deskargatu |
Bigarren seihilekoa
Gradu bukaerako lana | 6 ECTS | Deskargatu |
Natur zientziak eta bere didaktika | 6 ECTS | Deskargatu |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II | 6 ECTS | Deskargatu |
L3 Teaching | 6 ECTS | Deskargatu |
Hizkuntzen trataera bateratua | 6 ECTS | Deskargatu |
Motrizitate sortzailea | 6 ECTS | Deskargatu |
Irudiaren irakurketa eta ekoizpen tailerra | 6 ECTS | Deskargatu |
Pedagogía y didáctica de la religión en la escuela | 6 ECTS | Deskargatu |
Praktikak
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker.
Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Asignatura: Practicum I
Curso y semestre: | 2º curso 2º semestre |
Créditos: | 12 |
Periodo de prácticas: | 5 semanas |
Asignatura: Practicum II – Educación Infantil
Curso y semestre: | 4º curso 1º semestre |
Créditos: | 12 |
Asignatura: Practicum II – Mención
Curso y semestre: | 4º curso 1º semestre |
Créditos: | 18 |
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Gradu amaierako proiektua
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Arduradunaren kontaktua
Itxaso Vazquez Villa
E-mail:
Despacho: 115
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Avda. de las Universidades 24
48007 Bilbao
Tel.: 944 139 288
Email:
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
bidez:
Garapen profesionala
Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.
Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.
Asignaturas incoming
Gaitasun orokorrak
- Pentsamendu kritikoa: gauzen arrazoiaren gainean eta norberaren eta inoren ideiak, ekintzak, balorazioak eta iritziak zertan oinarritzen diren galdetzeko buru joera da.
- Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko.
- Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen edota sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela.
- Sen etikoa: Norberaren edo besteen on moralera positiboki makurtzea (hau da, ongia den edo esan nahi duen guztira, zentzuzko bizipena den guztira, pertsonaren errealizazioa dakarren guztira, justizia den edo esan nahi duen guztira) eta on moral horretan irautea.
- Talde lana: Helburu berberak lortzeko, beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin bat egitea eta lankidetza aktiboan jardutea.
Berariazko gaitasunak
Berariazko gaitasun hauek, abenduko ECI/3857 aginduarekin bat datoz:
- Ikastetxeko proiektu komun eta konpartitu bat diseinatzea, garatzea, jarduerarako erreferente etengabe bezala erabiltzea eta ebaluatzea; proiektu horren helburuak eta ezaugarriak dira nesken eta mutilen arteko hezkuntza berdinzale eta inklusiboa sustatzea, estereotipo murriztaileak gainditzen saiatzea, balio demokratikoen arabera heztea, ingurumena errespetatzea eta irisgarritasun unibertsala lortzea.
- Ikaskuntza-egoera egokiak diseinatzea eta garatzea, bai norberaren kabuz eta bai beste irakasle batzuekin batera, talde bakoitzeko ikasleek eskura ditzaten bilatzen diren helburuak.
- Ikaskuntzaren ebaluaketa zorroztasunez planifikatzea, eta prozesua eta lortutako ikaskuntza ebaluatzea; ebaluatzea, halaber, gaitasunen lorpen maila eta aplikatutako programa eta estrategia didaktikoak ere, emaitzetatik ondorioztatzen diren hobekuntzak txertatuz.
- Ikasleak modu eraginkorrean orientatzea eta laguntzea, bai banaka eta taldeka, batez ere behar bereziak dituztenak, haien garapen integralari laguntzeko (pertsonala, soziala eta akademikoa), familien lankidetzarekin.
- Modu garbi eta zuzenean komunikatzea, irakaskuntzaren hizkuntzaz, ahoz eta idatziz, irakaskuntza-lanbidearekin zerikusia duten testuinguruetan, bai mintzakide espezializatuei eta bai espezializatu gabekoei.
- Familiaren, gizartearen eta ikastetxearen arteko lankidetza-sareak eratzea, ikasleen oinarrizko gaitasunen garapenari laguntzeko, ikaskuntzaren zerbitzuan jarritako baliabideak optimizatzeko eta gizartearen eraldaketa sustatzeko.
- Norberaren garapen profesionalaren protagonista izatea, elkarlanean, irakaskuntza-funtzioa etengabe hobetuz, aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokituz, eta prestakuntza- eta ikerketa-proiektuetan parte hartuz.