Skip to main content

Lehen Hezkuntzako Gradua

Titulazioa

Lehen Hezkuntzako Gradua

Modalitatea

Presentziala

Iraupena

4 urte - 240 ECTS

Hizkuntzak

Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez

Plazak

135

Ikasketa plana deskargatu

Lehen Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea 6 eta 12 urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko gaitasunak eskainiz. Irakaskuntza presentziala da, eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa). Ikasleek 240 ECTS gainditu behar dituzte gradua lortzeko.

Izen-ematea

Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbidean.

Eskatu informazio gehiago

BAM Irakasleen Unibertsitate Eskola
+34 944 24 22 42
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Aurkezpena

Aurkezpena
  • Modalitatea: presentziala
  • Iraupena: 4 urte – 240 ECTS
  • Plazak: 135
  • Hizkuntzak: Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez
  • Ordutegia: 8:45etik 14:35era (aipamen guztiak)
    15:00etatik 18:30era (Heziketa Fisikoa arratsaldeko taldean)
  • Aipamenak:
    • Heziketa Fisikoa
    • Atzerriko hizkuntza
    • Curriculum Sakontzea
  • Sarrera probak: Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna.
Tituluaren helburua

Lehen hezkuntzako Graduaren helburu orokorra zera da, sei eta hamabi urte bitarteko eskola-aldian irakaskuntza-ikaskuntza-egoerak ulertzeko, aztertzeko, interpretatzeko eta esku hartzeko behar diren gaitasunak dituzten hezkuntzako profesionalak prestatzea.

Hizkuntzak

BAMn sartzeko erreferentziazko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelania, eta B1 ingurukoa ingelesa. Atzerriko Hizkuntzaren aipamena osatzeko, ingeles B2 maila behar da. Maila hauetarako akreditaziorik ez dagoenean, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.

Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.

Mugikortasuna

Ikasleek aukera dute beren ikasketak partzialki hainbat unibertsitate nazional eta nazioartekotan egiteko, proiekzio akademiko handiko zentroekin sinatutako lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.

Egonaldien helburu nagusiak honako hauek dira:

  • Atzerriko hizkuntza hobetzea.
  • Garapen profesionalerako ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
  • Komunikazio pertsonala eta kultura artekoa hobetzea.
Aipamenak

Hirugarren urtetik aurrera aipamenak egin ahal izango dituzu.

Heziketa fisikoa

Kirol-jarduera fisikoaren didaktikako espezializazioa. Prestakuntza honen bidez, irakasleak jarduera fisikoaren arloko proiektuak proposatzeko gai izatea lortu nahi da, ohitura osasuntsuak, egonkorrak eta denboran irauten dutenak bultzatzeko.

Atzerriko hizkuntza

Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa.

Curriculum Sakontzea

Aipamen honen bidez, hezitzaileei prestakuntza berezia eman nahi zaie ondoko arlo hauetan: tutoretza funtzioa, curriculumaren inguruko hausnarketa eta garapena, programen diseinua eta metodologia aktiboak. Era berean, Gizarte Zientzien arlotik eta Natur Zientzien arlotik errealitatearen konplexutasuna aztertu eta interpretatzeko gai diren irakasleak izatea indartu nahi da.

Informazio akademikoa

Ikasketa Emaitza Zeharkakoak
  • RAT.1: Autokonozimendua, etika, gizarte eta ingurumeneko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
  • RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
  • RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
  • RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune anizkulturaletan
  • RAT.5: Sakoneko, autonomoko eta kritikoko ikaskuntza
  • RAT.6: Gaitasun digitala
Titulazioaren Ikasketa Emaitza Espezifikoak
  • RAE.1. Konpetentzien garapena diseinatu eta planifikatzea, ikastetxeko curriculum-proiektu baten baitan, esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, gelan komunikazio, fisiko, kognitibo, afektibo-emozional eta sozialeko garapena eta ikasleen ongizatea sustatzeko, testuinguruaren eta ikastetxearen identitatearen koherentziari jarraiki, eta 0-3 urte eta 3-6 urte aldien berezitasunak kontuan hartuta.

  • RAE.2. Kritika eraikitzailea egitea, froga zientifikoetan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektuari eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuei buruz, konpetentzien eskuratze-mailari, baita Haur Hezkuntzako gelan aplikatutako programazioei eta estrategi didaktikoei ere, eta emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barne hartzea.

  • RAE.3. Norberaren garapen pertsonala, profesionala, hezitzailea eta publikoa planifikatu eta ebaluatzea (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun sozio-kulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntza-jarduera hobetu eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialei, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz.

  • RAE.4. Gaitasun interpersonalak garatzea, familia, gizartea eta eskola arteko lankidetza-sareak ezartzeko, eta ikaskuntzarako ingurune seguruak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.

  • RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako gaitasunak garatzea eta erakustea, ahozko zein idatzizko komunikazioari dagokionez, irakaskuntzako hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko parte-hartzaile guztiekin elkarreraginetara egokituz.

  • RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleei baliabide didaktiko gisa, baita komunikaziorako eta informazioaren tratamendurako ere.

  • RAE.7. Ongizate-inguruneak ezartzea, bizi-ohitura osasungarriak eta zaintza sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna) ikasleen artean.

Moduluak eta materiak

Jarraian aurkituko duzu Lehen Hezkuntzako Graduko ikasketa plana, Atzerriko Hizkuntza, Gorputz Hezkuntza, Curriculum-Sakontzea eta Arte Hezkuntza aipamenekin, ECTS kredituetan, eta materia motaren arabera sailkatuta.


  • Modulua 1. Oinarrizko prestakuntza [60 ECTS]

    Materia 1. | 18 ECTS
    Ikasketa eta Nortasunaren Garapena (Psikologia)

    1.1. Hezkuntzaren Psikologia | 6 ECTS
    1.2. Garapenaren Psikologia | 6 ECTS
    1.3. Hezkuntza Premia Berezien Oinarri Psikopedagogikoak | 6 ECTS

    Materia 2. | 18 ECTS
    Hezkuntz Prozesuak eta Testuinguruak (Hezkuntza)

    2.1. Didaktika Orokorra | 6 ECTS
    2.2. Ikerketa Metodoak eta Teknikak | 6 ECTS
    2.3. Ikastetxeen Antolamendua | 6 ECTS

    Materia 3. | 24 ECTS
    Gizartea, Familia eta Eskola (Hezkuntza)

    3.1. Hezkuntzaren Antropologia eta Historia | 6 ECTS
    3.2. Familia eta Eskola | 6 ECTS
    3.3. Gizartea eta Eskola | 6 ECTS
    3.4. Tradizio Soziokulturalak eta Erlijioen Arteko Elkarrizketa | 6 ECTS

  • Modulua 2. Arloen didaktika [100 ECTS]

    Materia 4. | 12 ECTS
    Zientzia Esperimentalak

    4.1. Natur Zientziak eta bere Didaktika I | 6 ECTS
    4.2. Natur Zientziak eta bere Didaktika II | 6 ECTS


    Materia 6. | 22 ECTS
    Matematika

    6.1. Matematika eta bere Didaktika I | 6 ECTS
    6.2. Matematika eta bere Didaktika II | 6 ECTS
    6.3. Matematika eta bere Didaktika III | 6 ECTS
    6.4. Matematika eta bere Didaktika IV | 4 ECTS


    Materia 8. | 12 ECTS
    Musika, Plastika eta Ikus-Hezkuntza

    8.1. Hizkuntza Plastiko, Bisual eta Musikala | 6 ECTS
    8.2. Hezkuntza Artistikoa eta bere Didaktika | 6 ECTS

    Materia 5. | 18 ECTS
    Gizarte Zientziak

    5.1. Gizarte Zientziak eta bere Didaktika I | 6 ECTS
    5.2. Gizarte Zientziak eta bere Didaktika II | 6 ECTS
    5.3. Etika | 6 ECTS


    Materia 7. | 30 ECTS
    Hizkuntzak

    7.1. Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak | 6 ECTS
    7.2. Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika I | 6 ECTS
    7.3. Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak II | 6 ECTS
    7.4. Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika II | 6 ECTS
    7.5. Hizkuntzen Trataera Bateratua | 6 ECTS


    Materia 9. | 6 ECTS
    Gorputz Hezkuntza

    9.1. Gorputz Hezkuntza eta bere Didaktika | 6 ECTS

  • Modulua 3. Practicum [50 ECTS]

    Materia 10. | 66 ECTS
    Praktikak

    10.1. Praktikak I | 12 ECTS
    10.2. Praktikak II – Orokorra | 18 ECTS
    10.3. Praktikak II – Aipamena: Gorputz Hezkuntza | 12 ECTS
    10.4. Praktikak II – Aipamena: Atzerriko Hizkuntza (Ingelera) | 12 ECTS
    10.5. Praktikak II – Aipamena: Curriculumean Sakontzea | 12 ECTS

    Materia 11. | 8 ECTS
    Gradu Bukaerako Lana

    11.1. Gradu Bukaerako Lana | 8 ECTS

  • Modulua 4. Aipamenak [30 ECTS]

    Materia 12. | 30 ECTS
    Atzerriko Hizkuntza (Ingelera). Aipamena *

    12.1. Atzerriko Hizkuntzaren Didaktika I | 6 ECTS
    12.2. Ingelera Lehen Hezkuntzako Irakasleentzat II | 6 ECTS
    12.3. Baliabide Didaktikoen Erabilera Kreatiboa Lehen Hezkuntzako Gelan | 6 ECTS
    12.4. Atzerriko Hizkuntzaren Didaktika II | 6 ECTS
    12.5. Ingelera Lehen Hezkuntzako Irakasleentzat II | 6 ECTS


    Materia 14. | 30 ECTS
    Curriculumean Sakontzea. Aipamena *

    14.1. Zientzien Diziplinarteko Ikaskuntzarako Metodo Aktiboen Laborategia | 6 ECTS
    14.2. Errealitatearen Diziplinarteko Ikuspegia | 6 ECTS
    14.3. Gorputz Adierazpena eta Komunikazioa | 6 ECTS
    14.4. Tutorearen Funtzioa | 6 ECTS
    14.5. Ingelera Lehen Hezkuntzako Irakasleentzat I | 6 ECTS

    Materia 13. | 30 ECTS
    Gorputz Hezkuntza. Aipamena

    13.1. Gorputz Hezkuntzaren Didaktika | 6 ECTS
    13.2. Gorputz Adierazpena eta Komunikazioa | 6 ECTS
    13.3. Jolasa eta Kirola | 6 ECTS
    13.4. Gorputzaren Osasuna | 6 ECTS
    13.5. Konpetentzia Motorea | 6 ECTS

    * Gradu Bikoitzeko ikasleek Atzerriko Hizkuntza eta Curriculumean Sakontzea aipamenen artean aukera dezakete.

  • Modulua 5. Teologia katolikoa eta bere pedagogia [24 ECTS]

    Materia 15. | 24 ECTS
    Teologia Katolikoa eta bere Pedagogia

    15.1. Tradizio Soziokulturalak eta Erlijioen arteko Elkarrizketa | 6 ECTS
    15.2. Kristau Mezua | 6 ECTS
    15.3. Eliza, Sakramentuak eta Morala | 6 ECTS
    15.4. Erlijioaren Pedagogia eta Didaktika Eskolan | 6 ECTS

Kredituak
Primero Segundo Tercero Cuarto
Formación Básica 36 24
Obligatoria 24 24 42 12
Optativa 12 18
Prácticas 18 12
Trabajo Fin de Grado 12 30
TOTAL 60 60 60 60 240

Pendiente de aprobación

Lehenengo maila

Lehen seihilekoa

Psicología del desarrollo
6 ECTS
Didaktika orokorra
6 ECTS
Hezkuntzaren antropologia eta historia
6 ECTS
Gizartea eta eskola
6 ECTS
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak I
6 ECTS

Bigarren seihilekoa

Psicología de la educación
6 ECTS
Ikerketa metodoak eta teknikak
6 ECTS
Familia eta eskola
6 ECTS
Matematika eta bere didaktika
6 ECTS
Adierazpen Plastiko, Bisual eta Musikala
6 ECTS
Bigarren maila

Lehen seihilekoa

Hezkuntza premia berezien oinarri psikopedagogikoak
6 ECTS
Deskargatu
Ciencias naturales y su didáctica I
6 ECTS
Deskargatu
Gorputz hezkuntza eta bere didaktika
6 ECTS
Deskargatu
Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak II
6 ECTS
Deskargatu
Ikastetxeen antolamendua
6 ECTS
Deskargatu

Bigarren seihilekoa

Hizkuntza eta literaturaren didaktika I
6 ECTS
Deskargatu
Matematika eta bere didaktikak II
6 ECTS
Deskargatu
Tradiciones socioculturales y diálogo interreligioso
6 ECTS
Deskargatu
Praktikak I
12 ECTS
Deskargatu
Hirugarren maila

Lehen seihilekoa

Ciencias sociales y su didactica I
6 ECTS
Deskargatu
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika II
6 ECTS
Deskargatu
Arte Hezkuntza eta bere Didaktika
6 ECTS
Deskargatu
Matematika eta bere didaktika III
6 ECTS
Deskargatu
English for primary teachers I
6 ECTS
Deskargatu
Juego y deporte
6 ECTS
Deskargatu
Errelitatearen disziplinarteko ikuspegia
6 ECTS
Deskargatu
El mensaje cristiano
6 ECTS
Deskargatu

Bigarren seihilekoa

Ciencias naturales y su didáctica II
6 ECTS
Deskargatu
Gizarte zientziak eta bere didaktika II
6 ECTS
Deskargatu
Hizkuntzen tratera bateratua
6 ECTS
Deskargatu
Foreign language teaching I
6 ECTS
Deskargatu
Creative use of teaching resources in the primary classroom
6 ECTS
Deskargatu
Gorputz hezkuntzaren didaktika
6 ECTS
Deskargatu
Gorputz adierazpena eta komunikazioa
6 ECTS
Deskargatu
English for science teachers
6 ECTS
Deskargatu
La Iglesia, los sacramentos y la moral
6 ECTS
Deskargatu
Laugarren maila

Lehen seihilekoa

Praktikak II – Orokorra
18 ECTS
Deskargatu
Praktikak II
12 ECTS
Deskargatu
Praktikak II
12 ECTS
Deskargatu
Praktikak II
12 ECTS
Deskargatu

Bigarren seihilekoa

Gradu bukaerako lana
6 ECTS
Deskargatu
Ética y deontología profesional
6 ECTS
Deskargatu
Matematika eta bere didaktika IV
4 ECTS
Deskargatu
Foreign language teaching II
6 ECTS
Deskargatu
English for primary teachers II
6 ECTS
Deskargatu
Salud corporal
6 ECTS
Deskargatu
Gaitasun motorra
6 ECTS
Deskargatu
Función tutorial
6 ECTS
Deskargatu
Laboratorio de métodos activos para el aprendizaje interdisciplinar
6 ECTS
Deskargatu
Erlijioaren didaktika eta pedagogia eskolan
6 ECTS
Deskargatu
Hautazko ikasgaiak
Asignaturas optativas de Mención

Educación física

  • Juego y deporte
  • Gorputz Hezkuntzaren Didaktika
  • Gorputz adierazpena eta Komunikazioa
  • Salud Corporal
  • Competencia motriz

Lengua extranjera

  • Inglés para profesores de primaria
  • Inglés para profesores de Primaria 2
  • Didáctica de la Lengua Extranjera 1
  • Didáctica de la Lengua Extranjera 2
  • Uso creativo de Recursos Didácticos en el aula de primaria

Educación musical

  • Desarrollo de la expresión musical y su didáctica
  • Ritmo, movimiento y Danza
  • Formación Instrumental y Audiciones Musicales
  • Educación Vocal y Canto
  • Agrupaciones musicales

Ciencia, cultura y tecnología

  • Visión interdisciplinar de la realidad
  • Pensamiento computacional y educación digital 
  • Transmisión de la lengua y la cultura vasca
  • Innovación en el aula
  • El Método científico en el aula de primaria

Audición y lenguaje

  • Estrategias específicas para la intervención de personas con discapacidad auditiva
  • Estrategias generales de intervención en audición y lenguaje
  • Métodos para la intervención en audición y lenguaje
  • Modelos y propuestas generales de evaluación en audición y lenguaje
  • Respuesta a necesidades específicas

Praktikak

Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.

Praktiketako ikastetxeak

BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu. 

Praktiketako programa

Asignatura: Practicum I

Curso y semestre: 2º curso 2º semestre
Créditos: 12
Periodo de prácticas: 5 semanas

Asignatura: Practicum II – Educación Primaria

Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
Créditos: 12

Asignatura: Practicum II – Mención

Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
Créditos: 18
Praktiketako mintegiak

Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.

Irakasle tutorea

Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.

Praktiketako memoria

Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.

Gradu amaierako proiektua

Aurkezpena

Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.

Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.

Modalitatea

Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak. 

Elaborazioa

Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean. 

Tutorizazioa eta jarraipena

Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.

Ebaluazioa

Elementu hauek ebaluatuko dira:

  • Gradu Bukaerako Lanaren txostena
  • Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua 
  • Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean

Nazioarteko programak

Nazioarteko programak

BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.

Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:

  • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
  • Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
  • Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
  • Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
  • Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
Nazioarteko mugikortasun programetan parte hartzeko baldintzak
  • BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
  • Europar Batasuneko herritarra izatea.
  • Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
  • BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
    • Eskatutako hizkuntza-maila
    • Espediente akademiko ona izatea
    • Heldutasuna eta motibazio pertsonala
  • Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
ECTS kredituak eta aitorpen curricularra

Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.

BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.

Harremanetan jarri

Información adicional

Oficina de Relaciones Internacionales (Campus de Bilbao)

http://www2.relint.deusto.es

Avda. de las Universidades 24
48007 Bilbao
Tel.: 944 139 288
Email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.

Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:

Esku-hartze eremua

Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:

  • Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
  • Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Harremanerako

Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
bidez: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Garapen profesionala

Garapen profesionala

Lehen Hezkuntzako Gradu ikasketek Lehen Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.

Lehen Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.

Gaitasun orokorrak

  1. Pentsamendu kritikoa: gauzen arrazoiaren gainean eta norberaren eta inoren ideiak, ekintzak, balorazioak eta iritziak zertan oinarritzen diren galdetzeko buru joera da.
  2. Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko.
  3. Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen edota sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela.
  4. Sen etikoa: Norberaren edo besteen on moralera positiboki makurtzea (hau da, ongia den edo esan nahi duen guztira, zentzuzko bizipena den guztira, pertsonaren errealizazioa dakarren guztira, justizia den edo esan nahi duen guztira) eta on moral horretan irautea.
  5. Talde lana: Helburu berberak lortzeko, beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin bat egitea eta lankidetza aktiboan jardutea.

Berariazko gaitasunak

Berariazko gaitasun hauek, abenduko ECI/3857 aginduarekin bat datoz:

  1. Ikastetxeko proiektu komun eta konpartitu bat diseinatzea, garatzea, jarduerarako erreferente etengabe bezala erabiltzea eta ebaluatzea; proiektu horren helburuak eta ezaugarriak dira nesken eta mutilen arteko hezkuntza berdinzale eta inklusiboa sustatzea, estereotipo murriztaileak gainditzen saiatzea, balio demokratikoen arabera heztea, ingurumena errespetatzea eta irisgarritasun unibertsala lortzea.
  1. Ikaskuntza-egoera egokiak diseinatzea eta garatzea, bai norberaren kabuz eta bai beste irakasle batzuekin batera, talde bakoitzeko ikasleek eskura ditzaten bilatzen diren helburuak.
  1. Ikaskuntzaren ebaluaketa zorroztasunez planifikatzea, eta prozesua eta lortutako ikaskuntza ebaluatzea; ebaluatzea, halaber, gaitasunen lorpen maila eta aplikatutako programa eta estrategia didaktikoak ere, emaitzetatik ondorioztatzen diren hobekuntzak txertatuz.
  1. Ikasleak modu eraginkorrean orientatzea eta laguntzea, bai banaka eta taldeka, batez ere behar bereziak dituztenak, haien garapen integralari laguntzeko (pertsonala, soziala eta akademikoa), familien lankidetzarekin.
  1. Modu garbi eta zuzenean komunikatzea, irakaskuntzaren hizkuntzaz, ahoz eta idatziz, irakaskuntza-lanbidearekin zerikusia duten testuinguruetan, bai mintzakide espezializatuei eta bai espezializatu gabekoei.
  1. Familiaren, gizartearen eta ikastetxearen arteko lankidetza-sareak eratzea, ikasleen oinarrizko gaitasunen garapenari laguntzeko, ikaskuntzaren zerbitzuan jarritako baliabideak optimizatzeko eta gizartearen eraldaketa sustatzeko.
  1. Norberaren garapen profesionalaren protagonista izatea, elkarlanean, irakaskuntza-funtzioa etengabe hobetuz, aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokituz, eta prestakuntza- eta ikerketa-proiektuetan parte hartuz.