Skip to main content

Uncategorised

HAUR HEZKUNTZAKO GRADUA [PLAN ZAHARRA]

Haur Hezkuntzako Gradua

Titulazioa

Haur Hezkuntzako Gradua

Modalitatea

Presentziala

Iraupena

4 urte - 240 ECTS

Hizkuntzak

Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez

Plazak

65

Ikasketa plana deskargatu

Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 6 urte bitarteko eskolaratze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. Eskaintzen den irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa). Ikasleek 240 ECTS gainditu behar dituzte gradua lortzeko.

Izen-ematea

Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman lehen urratsa betidanik amestu duzun ibilbidean.

Izena eman

Eskatu informazio gehiago

BAM – Irakasleen Unibertsitate Eskola
+34 944 24 22 42
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Etorri eta ezagutu gaitzazu

Deitu
944 24 22 42

Aurkezpena

    • Modalitatea: presentziala
    • Iraupena: 4 urte – 240 ECTS
    • Plazak: 60
    • Hizkuntzak: Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez
    • Ordutegia: 8:45etik 14:35era
    • Aipamenak: Artea eta Hezkuntza; Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra
    • Sarrera probak: Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna.
  • Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten. 

  • Hirugarren eta laugarren mailan aipamena egingo da.

    Artea eta Hezkuntza

    Aipamen honek Haur Hezkuntzako haurrengan bi arlo hauek garatzeko oinarrizko gaitasunak lantzen ditu: batetik, kultura eta artearen arloko edozein adierazpen edo agerkariren ikusle eta hartzaile izateko gaitasuna eta, bestetik, gaitasun ludikoa eta sortze-gaitasuna gehitu eta indartzen du, umeak sortzaile aktibo eta originalak izan daitezen.

    Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra

    Aipamen honetan irakaskuntza eleanitza eta hizkuntzen irakaskuntzaren planifikazioa egiteko gaitasunak lantzen dira, betiere, Haur Hezkuntzako aldiaren ikuspegi integraletik. Gainera, aipamen honetan, eskolan bigarren eta hirugarren hizkuntzen jabekuntza bultzatzeko, beharrezko trebetasun komunikatiboen garapena lantzen da.

  • BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.

    Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.

  • BAMek proiekzio akademiko handiko unibertsitateekin lankidetza-hitzarmen ugari ditu (Erasmus, Sicue, Erasmus Praktikak, EBetik kanpoko praktikak, besteak beste). Hitzarmen hauei esker, BAMeko ikasleek eta irakasleek nazio eta nazioarteko mugikortasun programetan parte har dezakete.

    Mugikortasun esperientzia hauen helburu nagusia ikasleen formakuntza akademiko-profesionala indartzea da hurrengo alderdietan:

    • Atzerriko hizkuntza hobetzea.
    • Garapen profesionalerako aukera zabalagoa eskuratzea, bai alderdi praktikoan zein akademikoan.
    • Pertsonen arteko eta kulturarteko komunikazioaren hobekuntza.
    • Nazioarteko unibertsitateen arteko kolaborazio sareak indartu.

Informazio akademikoa

    • RAT.1: Norberaren ezagutza, etika, erantzukizun soziala eta ingurumenarekiko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
    • RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
    • RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
    • RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune multikulturaletan
    • RAT.5: Sakon, autonomo eta kritiko ikastea
    • RAT.6: Gaitasun digitala
    • RAE.1. Kompetentzien garapena diseinatzea eta planifikatzea ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan, gelako ikaskuntza-egoeren bidez, irakasleen taldeek garapen jasangarria eta bizimodu jasangarriak, giza eskubideak, genero-berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, herritartasun globala eta kultur aniztasunaren balorazioa susta ditzaten, ikastetxearen testuinguruarekin eta identitatearekin koherentzian, komunitate eta gizarte eremura transferitzeko.

    • RAE.2. Ebidentzia zientifikoan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak kritikoak aztertzea, kompetentzien eskuratze maila, baita aplikatutako programazioak eta estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barneratuz.

    • RAE.3. Norberaren garapena eraikitzea eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezitzailean eta publikoan (ardura pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, gizarte-kultur aniztasuna, osasuna eta ongizatea, eta abar), eta irakaskuntza jarduera zientzia, pedagogia eta gizarte aurrerapenetara egokituz, baita prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz ere.

    • RAE.4. Trebetasun interpertsonalak garatzea, familia, gizartea eta eskolaren arteko lankidetza sareak ezartzeko eta ikaskuntza-eremu eraginkorrak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.

    • RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako trebetasunak garatzea eta erakustea, bai ahoz bai idatziz, irakaskuntza-hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiteko moldatuz.

    • RAE.6. Teknologia etiko, kritiko, seguru eta arduratsu gisa erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazio-tratamendurako ere.

Moduluak eta materialak

Hemen jasotzen da Haur Hezkuntzako Graduan, Artea eta Hezkuntza eta Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra aipamenen ikasketa plana, ECTS kredituetan materiaren arabera.


  • Modulua 1. Oinarrizko prestakuntza [100 ECTS]

    MATERIA 1 | 22 ECTS
    Hezkuntza Prozesuak, Ikasketa eta Nortasunaren Garapena (Psikologia)
    1.1 Hezkuntzaren Psikologia | 6 ECTS
    1.2 Garapenaren Psikologia | 6 ECTS
    1.3 Haurtzaroaren Psikologia eta Hizkuntzaren Jabekuntza | 10 ECTS


    MATERIA 4 | 12 ECTS
    Haurtzaroa, Osasuna eta Elikadura
    4.1 Garapen Psikomotorea | 6 ECTS
    4.2 Haurtzaroa, Osasuna eta Elikadura | 6 ECTS


    MATERIA 7 | 12 ECTS
    Haur Hezkuntzako Eskola (Hezkuntza)
    7.1 Etengabeko Berrikuntza eta Hobekuntza Hezkuntzan | 6 ECTS
    7.2 Ikastetxeen Antolamendua | 6 ECTS

    MATERIA 2 | 12 ECTS
    Ikas Zailtasunak eta Garapenaren Nahasteak (Hezkuntza)
    2.1 Hezkuntza Premia Berezien Oinarri Psikopedagogikoak | 6 ECTS
    2.2 Ikas Zailtasunak | 6 ECTS


    MATERIA 5 | 12 ECTS
    Eskolako Espazioaren Antolamendua, Materialak eta Irakaskuntzarako Abileziak (Hezkuntza)
    5.1 Didaktika Orokorra | 6 ECTS
    5.2 Irakaslearen Abileziak | 6 ECTS

    MATERIA 3 | 24 ECTS
    Gizartea, Familia eta Eskola (Hezkuntza)
    3.1 Hezkuntzaren Antropologia eta Historia | 6 ECTS
    3.2 Familia eta Eskola | 6 ECTS
    3.3 Gizartea eta Eskola | 6 ECTS
    3.4 Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika | 6 ECTS


    MATERIA 6 | 6 ECTS
    Behaketa Sistematikoa eta Testuinguruen Analisia (Hezkuntza)
    6.1 Ikerketa Metodoak eta Teknikak | 6 ECTS

  • Modulua 2. Arloen didaktika [60 ECTS]

    MATERIA 8 | 24 ECTS
    Natur Zientziak, Gizarte Zientziak eta Matematikaren Ikasketa
    8.1 Gizarte Zientziak eta bere Didaktika | 6 ECTS
    8.2 Pentsamendu Matematikoaren Garapena eta bere Didaktika I | 6 ECTS
    8.3 Natur Zientziak eta bere Didaktika | 6 ECTS
    8.4 Pentsamendu Matematikoaren Garapena eta bere Didaktika II | 6 ECTS

    MATERIA 9 | 18 ECTS
    Hizkuntzen Ikasketa eta Idatz-Irakurketa
    9.1 Ahozko Hizkuntzaren Didaktika | 6 ECTS
    9.2 Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak I | 6 ECTS
    9.3 Idatzizko Hizkuntzaren Didaktika | 6 ECTS

    MATERIA 10 | 18 ECTS
    Musika, Adierazpen Plastikoa eta Gorputz Adierazpena
    10.1 Adierazpen Musikalaren Garapena eta bere Didaktika | 6 ECTS
    10.2 Adierazpen Plastikoaren Garapena eta bere Didaktika | 6 ECTS
    10.3 Gorputz Adierazpena eta bere Didaktika | 6 ECTS

  • Modulua 3. Practicum [50 ECTS]

    MATERIA 11 | 50 ECTS
    Eskolako Praktikak
    11.1 Praktikak I | 14 ECTS
    11.2 Praktikak II – Orokorra | 18 ECTS
    11.3 Praktikak II – Aipamena: Artea eta Hezkuntza | 12 ECTS
    11.4 Praktikak II – Aipamena: Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra | 12 ECTS

    MATERIA 12 | 6 ECTS
    Gradu Bukaerako Lana
    12.1 Gradu Bukaerako Lana | 6 ECTS

  • Modulua 4. Aipamenak [30 ECTS]

    MATERIA 13 | 30 ECTS
    Hizkuntzen Sarrera Goiztiarra Aipamena
    13.1 Euskararen Sarrera Goiztiarra | 6 ECTS
    13.2 Hizkuntza eta Komunikazio Trebetasunak II | 6 ECTS
    13.3 Ingeleraren Sarrera Goiztiarra | 6 ECTS
    13.4 Hirugarren Hizkuntzaren Didaktika: Ingelera | 6 ECTS
    13.5 Hizkuntzen Trataera Bateratua | 6 ECTS

    MATERIA 14 | 30 ECTS
    Mención: Arte y educación
    14.1 Ritmo e Instrumentos Musicales de Percusión Escolar | 6 ECTS
    14.2 Ritmo, Música y Movimiento | 6 ECTS
    14.3 Taller de Teatro | 6 ECTS
    14.4 Motricidad Creativa | 6 ECTS
    14.5 Taller de Lectura y Producción de Imágenes | 6 ECTS

  • Modulua 5. Teologia katolikoa eta bere pedagogia [24 ECTS]

    MATERIA 15 | 24 ECTS
    Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika
    15.1 Erlijio Gertakarien Fenomenologia eta Etika | 6 ECTS
    15.2 Kristau Mezua | 6 ECTS
    15.3 Eliza, Sakramentuak eta Morala | 6 ECTS
    15.4 Erlijioaren Pedagogia eta Didaktika Eskolan | 6 ECTS

Ikasketa plana

Ikasketa plana deskargatu

  • Primero Segundo Tercero Cuarto
    Formación Básica 54 24
    Obligatoria 6 24 48 6
    Optativa 12 18
    Prácticas 12 30
    Trabajo Fin de Grado 6
    TOTAL 60 60 60 60 240

    Pendiente de aprobación

    • Lehen seihilekoa

      Hezkuntza premia berezien oinarri psikopedagogikoak 6 ECTS Deskargatu
      Ikasteko zailtasunak 6 ECTS Deskargatu
      Erlijioaren fenomenologia eta etika 6 ECTS Deskargatu
      Irakaslearen Trebetasunak 6 ECTS Deskargatu
      Ikastetxeen antolamendua 6 ECTS Deskargatu
    • Bigarren sehilekoa

      Berrikuntza eta etengabeko hobekuntza hezkuntzan 6 ECTS Deskargatu
      Haurtzaroaren psikologia eta hizkuntzaren jabekuntza 10 ECTS Deskargatu
      Praktikak I 14 ECTS Deskargatu
    • Lehen seihilekoa

      Gizarte zientziak eta bere didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika I 6 ECTS Deskargatu
      Gorputz adierazpena eta bere didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak I 6 ECTS Deskargatu
      Euskararen sarrera goiztiarra 6 ECTS Deskargatu
      Erritmoa eta eskolako perkusio instrumentuak 6 ECTS Deskargatu
      Kristau mezua 6 ECTS Deskargatu
    • Bigarren seihilekoa

      Adierazpen plastikoaren garapena eta bere didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Ahozko hizkuntzaren didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Idatzizko hizkuntzaren didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Hizkuntza eta komunikazio trebetasunak II 6 ECTS Deskargatu
      Early introduction to the english language 6 ECTS Deskargatu
      Erritmoa, musika eta mugimendua 6 ECTS Deskargatu
      Antzerki tailerra 6 ECTS Deskargatu
      Eliza, sakramentuak eta morala 6 ECTS Deskargatu
    • Lehen seihilekoa

      Praktikak II – Orokorra 18 ECTS Deskargatu
      Praktikak II 12 ECTS Deskargatu
      Praktikak II 12 ECTS Deskargatu
    • Bigarren seihilekoa

      Gradu bukaerako lana 6 ECTS Deskargatu
      Natur zientziak eta bere didaktika 6 ECTS Deskargatu
      Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II 6 ECTS Deskargatu
      L3 Teaching 6 ECTS Deskargatu
      Hizkuntzen trataera bateratua 6 ECTS Deskargatu
      Motrizitate sortzailea 6 ECTS Deskargatu
      Irudiaren irakurketa eta ekoizpen tailerra 6 ECTS Deskargatu
      Pedagogía y didáctica de la religión en la escuela 6 ECTS Deskargatu

Praktikak

Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.

  • BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker.

    Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu. 

    • Asignatura: Practicum I

      Curso y semestre: 2º curso 2º semestre
      Créditos: 12
      Periodo de prácticas: 5 semanas
    • Asignatura: Practicum II – Educación Infantil

      Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
      Créditos: 12
    • Asignatura: Practicum II – Mención

      Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
      Créditos: 18
  • Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.

  • Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.

  • Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.

Gradu amaierako proiektua

  • Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.

    Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.

  • Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak. 

  • Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean. 

  • Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.

  • Elementu hauek ebaluatuko dira:

    • Gradu Bukaerako Lanaren txostena
    • Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua 
    • Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean

Nazioarteko programak

  • BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.

    Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:

    • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
    • Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
    • Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
    • Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
    • Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
    • BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
    • Europar Batasuneko herritarra izatea.
    • Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
    • BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
      • Eskatutako hizkuntza-maila
      • Espediente akademiko ona izatea
      • Heldutasuna eta motibazio pertsonala
    • Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
  • Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.

    BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.

  • Arduradunaren kontaktua

    Itxaso Vazquez Villa
    E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

    Despacho: 115

    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

    Informazio gehigarria

    Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)

    http://www2.relint.deusto.es

    Avda. de las Universidades 24
    48007 Bilbao
    Tel.: 944 139 288
    Email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

  • Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.

    Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:

  • Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:

    • Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
    • Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
  • Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
    izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
    bidez: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Garapen profesionala

Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.

Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

  • Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

  • Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

  • Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

  • Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.

Asignaturas incoming

Gaitasun orokorrak

  1. Pentsamendu kritikoa: gauzen arrazoiaren gainean eta norberaren eta inoren ideiak, ekintzak, balorazioak eta iritziak zertan oinarritzen diren galdetzeko buru joera da.
  2. Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko.
  3. Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen edota sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela.
  4. Sen etikoa: Norberaren edo besteen on moralera positiboki makurtzea (hau da, ongia den edo esan nahi duen guztira, zentzuzko bizipena den guztira, pertsonaren errealizazioa dakarren guztira, justizia den edo esan nahi duen guztira) eta on moral horretan irautea.
  5. Talde lana: Helburu berberak lortzeko, beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin bat egitea eta lankidetza aktiboan jardutea.

Berariazko gaitasunak

Berariazko gaitasun hauek, abenduko ECI/3857 aginduarekin bat datoz:

  1. Ikastetxeko proiektu komun eta konpartitu bat diseinatzea, garatzea, jarduerarako erreferente etengabe bezala erabiltzea eta ebaluatzea; proiektu horren helburuak eta ezaugarriak dira nesken eta mutilen arteko hezkuntza berdinzale eta inklusiboa sustatzea, estereotipo murriztaileak gainditzen saiatzea, balio demokratikoen arabera heztea, ingurumena errespetatzea eta irisgarritasun unibertsala lortzea.
  1. Ikaskuntza-egoera egokiak diseinatzea eta garatzea, bai norberaren kabuz eta bai beste irakasle batzuekin batera, talde bakoitzeko ikasleek eskura ditzaten bilatzen diren helburuak.
  1. Ikaskuntzaren ebaluaketa zorroztasunez planifikatzea, eta prozesua eta lortutako ikaskuntza ebaluatzea; ebaluatzea, halaber, gaitasunen lorpen maila eta aplikatutako programa eta estrategia didaktikoak ere, emaitzetatik ondorioztatzen diren hobekuntzak txertatuz.
  1. Ikasleak modu eraginkorrean orientatzea eta laguntzea, bai banaka eta taldeka, batez ere behar bereziak dituztenak, haien garapen integralari laguntzeko (pertsonala, soziala eta akademikoa), familien lankidetzarekin.
  1. Modu garbi eta zuzenean komunikatzea, irakaskuntzaren hizkuntzaz, ahoz eta idatziz, irakaskuntza-lanbidearekin zerikusia duten testuinguruetan, bai mintzakide espezializatuei eta bai espezializatu gabekoei.
  1. Familiaren, gizartearen eta ikastetxearen arteko lankidetza-sareak eratzea, ikasleen oinarrizko gaitasunen garapenari laguntzeko, ikaskuntzaren zerbitzuan jarritako baliabideak optimizatzeko eta gizartearen eraldaketa sustatzeko.
  1. Norberaren garapen profesionalaren protagonista izatea, elkarlanean, irakaskuntza-funtzioa etengabe hobetuz, aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokituz, eta prestakuntza- eta ikerketa-proiektuetan parte hartuz.

Irakurri gehiago …HAUR HEZKUNTZAKO GRADUA [PLAN ZAHARRA]

  • Hits: 666

Haur hezkuntzako gradua

Haur hezkuntzako gradua

Titulua

Haur Hezkuntzako Gradua

Modalitatea

Presentziala

Iraupena

4 ikasturte – 240 ECTS

Hizkuntzak

Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez

Plazak

65

Ikasketa-plana deskargatu

Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia hezkuntzako profesionalak prestatzea da 0 eta 6 urte bitarteko eskolaratze tarteari dagozkion ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko gaitasunak izan ditzaten. Eskaintzen den irakaskuntza presentziala da, hezkuntza eredu hirueleduna jarraituz (euskara, gaztelera eta ingelesa). Ikasleek 240 ECTS gainditu behar dituzte gradua lortzeko.

Izen-ematea

Zure etorkizuna BAMen hasten da. Eman izena orain eta eman zure ametsezko ibilbideari lehen urratsa.

Izena eman

Eskatu informazio gehiago

BAM – Irakasleen Unibertsitate Eskola
+34 94 424 22 42
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Etorri eta ezagutu gaitzazu

Deitu
944 24 22 42

Aurkezpena

    • Modalitatea: presentziala
    • Iraupena: 4 ikasturte – 240 ECTS
    • Plazak: 60
    • Hizkuntzak: Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez.
    • Ordutegia: 8:45etik 14:35era
    • Aipamenak: Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
    • Sarrera probak: Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna.
  • Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten. 

  • Hirugarren eta laugarren mailan aipamena egingo da.

    Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan

    Komunikazio eta adierazpeneko arlo desberdinen ikas-irakaskuntzako espezializazioa: arte hezkuntza, musika-pertzepzioa eta -esplorazioa, jolas motorra, dramatizazioa eta irudien sorkuntza eta irakurketa, hizkuntza konpetentziaren garapenaren planifikazioa, testuinguru multikultural eta eleanitzetan

  • BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.

    Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.

  • BAMek proiekzio akademiko handiko unibertsitateekin lankidetza-hitzarmen ugari ditu (Erasmus, Sicue, Erasmus Praktikak, EBetik kanpoko praktikak, besteak beste). Hitzarmen hauei esker, BAMeko ikasleek eta irakasleek nazio eta nazioarteko mugikortasun programetan parte har dezakete.

    Mugikortasun esperientzia hauen helburu nagusia ikasleen formakuntza akademiko-profesionala indartzea da hurrengo alderdietan:

    • Atzerriko hizkuntza hobetzea.
    • Garapen profesionalerako aukera zabalagoa eskuratzea, bai alderdi praktikoan zein akademikoan.
    • Pertsonen arteko eta kulturarteko komunikazioaren hobekuntza.
    • Nazioarteko unibertsitateen arteko kolaborazio sareak indartu.

Informazio akademikoa

    • RAT.1: Autoconocimiento, ética, responsabilidad social y medioambiental y apertura a la trascendencia
    • RAT.2: Trabajo en equipo y liderazgo 
    • RAT.3: Emprendimiento, innovación y creatividad
    • RAT.4: Comunicación oral y escrita en entornos multiculturales
    • RAT.5: Aprendizaje profundo, autónomo y crítico
    • RAT.6: Competencia digital
    • RAE.1. Diseñar y planificar el desarrollo de competencias, en el seno de un proyecto curricular de centro, a través de situaciones de aprendizaje de carácter experiencial en el aula que promuevan el desarrollo comunicativo, físico, cognitivo, afectivo-emocional y social y el bienestar del alumnado, en coherencia con el contexto y la identidad del centro y atendiendo a las peculiaridades de los periodos 0 a 3 años y 3 a 6 años.
    • RAE.2. Evaluar críticamente, basándose en la evidencia científica, el proyecto curricular de centro y los procesos de enseñanza-aprendizaje, el grado de adquisición de competencias, así como las programaciones y las estrategias didácticas aplicadas en el aula de Educación Infantil, incorporando las mejoras que se deriven de los resultados.
    • RAE.3. Planificar y evaluar el propio desarrollo en la dimensión personal, profesional, educativa, y pública del docente (responsabilidad personal, justicia social, sostenibilidad, diversidad sociocultural, salud y bienestar, etcétera), mejorando y adoptando el desempeño docente a los cambios y avances científicos, pedagógicos y sociales, y participando en proyectos de formación e investigación.
    • RAE.4. Desarrollar habilidades interpersonales que permitan establecer redes de colaboración entre familia, sociedad y escuela y que favorezcan el desarrollo de entornos seguros de aprendizaje, la optimización de los recursos del centro educativo y la promoción de la transformación social.
    • RAE.5. Desarrollar y demostrar habilidades de comunicación efectiva, tanto oral como escrita, en las lenguas de enseñanza, adaptándose a diferentes contextos profesionales y a la interacción con todos los y las participantes en la comunidad educativa.
    • RAE.6. Emplear la tecnología de manera ética, crítica, segura y responsable, como recurso didáctico para el alumnado de Educación Infantil, así como para la comunicación y el tratamiento de la información.
    • RAE.7 Implantar entornos de bienestar para promover hábitos de vida saludable y cuidado (descanso, alimentación, actividad física, higiene y seguridad) en el alumnado

Ikasketa plana

Ikasketa plana deskargatu

  • Primero Segundo Tercero Cuarto
    Formación Básica 54 24
    Obligatoria 6 24 48 6
    Optativa 12 18
    Prácticas 12 30
    Trabajo Fin de Grado 6
    TOTAL 60 60 60 60 240

    Pendiente de aprobación

    • Primer semestre

      Didaktika orokorrak

      6 ECTS

      Descargar
      Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia I

      6 ECTS

      Descargar
      Haurtzaroa, osasuna eta elikadura

      6 ECTS

      Descargar
      Garapen psikomotorea

      6 ECTS

      Descargar
      Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika

      6 ECTS

      Descargar
    • Segundo semestre

      Garapenaren eta Ikaskuntzaren Psikologia II

      6 ECTS

      Descargar
      Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa

      6 ECTS

      Descargar
      Abilezia komunikatiboen garapena I (0-3)

      6 ECTS

      Descargar
      Hezkuntza-paradigmak: hezkuntzaren teoria garaikideak

      6 ECTS

      Descargar
      Gizartea, familia eta eskola

      6 ECTS

      Descargar
    • Primer semestre

      Abilezia komunikatiboen garapena II (3-6)

      6 ECTS

      Descargar
      Organización Escolar

      6 ECTS

      Descargar
      Euskararen sarrera goiztiarra

      6 ECTS

      Descargar
      Hizkuntza eta komunikazio-trebetasunak

      6 ECTS

      Descargar
      Adierazpen plastikoaren garapena eta bere didaktika

      6 ECTS

      Descargar
    • Segundo semestre

      Irakasle-abileziak

      6 ECTS

      Descargar
      Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa

      6 ECTS

      Descargar
      Ikerketa hezkuntzan

      6 ECTS

      Descargar
      Praktikum I - Haur Hezkuntza

      12 ECTS

      Descargar
    • Primer semestre

      Ingurune sozial eta kulturalaren aurkikuntza eta esplorazioa

      6 ECTS

      Descargar
      Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II

      6 ECTS

      Descargar
      Ahozko adierazpenaren didaktika

      6 ECTS

      Descargar
      Gorputz-adierazpena eta bere didaktika

      6 ECTS

      Descargar
      Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra

      6 ECTS

      Descargar
    • Segundo semestre

      Ingurune fisiko eta naturalaren aurkikuntza eta esplorazioa

      6 ECTS

      Descargar
      Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II

      6 ECTS

      Descargar
      Idatzizko hizkuntzaren didaktika

      6 ECTS

      Descargar
      Etika eta lanbidearen deontologia

      6 ECTS

      Descargar
      Erritmoa, musika eta mugimendua

      6 ECTS

      Descargar
    • Primer semestre

      Practicum II - Haur Hezkuntza

      12 ECTS

      Descargar
      Practicum II - Aipamena

      18 ECTS

      Descargar
    • Segundo semestre

      Jarduera profesional eraldatzailerako konpetentzia

      6 ECTS

      Descargar
      Antzerkia eskolan

      6 ECTS

      Descargar
      Motrizitate sortzailea

      6 ECTS

      Descargar
      Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan

      6 ECTS

      Descargar
      Gradu bukaerako lana

      6 ECTS

      Descargar

Praktikak

Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.

  • BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu. 

    • Asignatura: Practicum I

      Curso y semestre: 2º curso 2º semestre
      Créditos: 12
      Periodo de prácticas: 5 semanas
    • Asignatura: Practicum II – Educación Infantil

      Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
      Créditos: 12
    • Asignatura: Practicum II – Mención

      Curso y semestre: 4º curso 1º semestre
      Créditos: 18
  • Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean.

  • Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.

  • Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.

Gradu amaierako proiektua

  • Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.

    Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.

    El Trabajo Fin de Grado consiste en la elaboración de un proyecto, memoria o estudio original. Además, el alumno deberá realizar la defensa oral del mismo ante un tribunal. 

  • Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak. 

  • Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean. 

  • Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.

  • Elementu hauek ebaluatuko dira:

    • Gradu Bukaerako Lanaren txostena
    • Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua 
    • Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean

Nazioarteko programak

  • BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.

    Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:

    • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
    • Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
    • Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
    • Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
    • Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
    • BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
    • Europar Batasuneko herritarra izatea.
    • Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
    • BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
      • Eskatutako hizkuntza-maila
      • Espediente akademiko ona izatea
      • Heldutasuna eta motibazio pertsonala
    • Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
  • Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.

    BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.

  • Arduradunaren kontaktua

    Itxaso Vazquez Villa
    E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

    Despacho: 115

    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

    Información adicional

    Oficina de Relaciones Internacionales (Campus de Bilbao)

    http://www2.relint.deusto.es

    Avda. de las Universidades 24
    48007 Bilbao
    Tel.: 944 139 288
    Email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

  • Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.

    Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:

  • Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:

    • Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
    • Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
  • Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
    izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
    bidez: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Garapen profesionala

Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.

Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

  • Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

  • Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

  • Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

  • Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.

Irakasleak

Irakurri gehiago …Haur hezkuntzako gradua

  • Hits: 567

Aitorpenak

Reconocimientos de créditos

Reconocimiento de créditos

  • Reconocimiento de créditos de Formación Básica en Estudios de Grado, por estudios oficiales de Grado previamente cursados

    Las asignaturas de formación básica de grados pertenecientes a la rama de Ciencias Sociales y Jurídicas se reconocen automáticamente hasta un máximo de 36 ECTS.

    Si en aplicación de la legislación vigente, hubiera reconocimientos obligatorios de créditos de Formación Básica, BAM elaborará un informe preliminar de reconocimientos.

    En dicho informe se detallarán las condiciones de matrícula para el siguiente curso.

    Los reconocimientos se harán efectivos una vez realizada la matrícula.

     

    Reconocimiento de asignaturas

    Una vez realizada la matrícula, podrá solicitar el reconocimiento de asignaturas en razón a:

    • Estudios universitarios oficiales previamente cursados (culminados o no), de ciclo equivalente o superior.
    • Estudios universitarios no oficiales previamente cursados (culminados o no), de ciclo equivalente o superior.
    • Estudios superiores no universitarios (Ciclo Formativo de Grado Superior) (Sólo en estudios de Grado)
    • Actividades culturales, deportivas, de representación estudiantil, solidarias y de cooperación (Sólo en estudios de Grado).
    • Experiencia laboral o profesional.
  • Plazo y lugar de presentación de solicitud de reconocimientos

    Estudiantes de nuevo ingreso: al realizar la matrícula

    Estudiantes que renuevan matrícula: consultar el calendario de procedimientos académicos-administrativos.

  • Descarga el “impreso solicitud de reconocimiento de créditos” y encontrarás toda la información necesaria, así como la documentación que será requerida en su tramitación

    ¿Qué documentación debo presentar?

    Deberá presentar el impreso de solicitud debidamente cumplimentado acompañado de:

    Para reconocimiento en razón a estudios universitarios previamente cursados (oficiales o no oficiales):

    • Expediente académico personal; fotocopia compulsada (o fotocopia y original para su cotejo)
    • El programa de cada una de las asignaturas para las que se solicite el reconocimiento, sellado por el Centro en el que se cursó y correspondiente al curso en el que fue superada indicando las competencias asociadas a la misma, los contenidos y actividades desarrollados, y su extensión en créditos ECTS.

    Para el reconocimiento en razón a estudios superiores no universitarios (Ciclo Formativo de Grado Superior):

    • Expediente académico personal; fotocopia compulsada (o fotocopia y original para su cotejo).

    Para el reconocimiento en razón a actividades culturales, deportivas, de representación estudiantil, solidarias y de cooperación (Sólo en estudios de Grado).

    • Acreditativos de la obtención de los créditos obtenidos por estas actividades.

    Para reconocimientos en razón a experiencia laboral o profesional:

    • Curriculum Vitae
    • Vida Laboral
    • Acreditaciones de todos los méritos susceptibles de ser valorados.

DESCARGA DE DOCUMENTOS

Irakurri gehiago …Aitorpenak

  • Hits: 50

Baldintza ekonomikoak: etorkizuneko ikasleak

Condiciones económicas alumnos nuevo ingreso

Información económica sobre la matriculación y seguro escolar

  • En el curso 2025-2026 el coste total del crédito (nueva matricula y pendiente) es de 95 €, por lo que el coste total del grado para un alumno de 1ºcurso (60 créditos ECTS) asciende a 5.700 €. En el caso de Doble Grado la matricula consta de 72 créditos ECTS y su coste total asciende a 6.840€.

    El importe total se desglosa en dos conceptos:

    • Matrícula
    • Plazos de enseñanza

    Ambos cargos se domiciliarán en la cuenta bancaria que consigne el estudiante en el impreso “Orden de Domiciliación de Adeudo Directo SEPA”. Este documento debe ser entregado debidamente cumplimentado y con la firma original del titular de la cuenta. En caso contrario su matrícula podrá ser anulada de oficio.

    Si hubiera efectuado reserva de plaza, el importe correspondiente será descontado del recibo de la aportación.

    Si el estudiante deseara proceder al cambio de los datos de domiciliación bancaria, deberá notificarlo al Departamento Económico Financiero de la Escuela.

  • El Seguro Escolar es obligatorio para todos los estudiantes (españoles y extranjeros con residencia legal en España) que cursan estudios oficiales, excepto:

    • si han cumplido 28 años antes del 1 de octubre del presente año.
    • si lo abonan en otro centro de estudios, en cuyo caso deben acreditarlo mediante presentación de justificante.
    • los estudiantes que coticen a la Seguridad Social como trabajadores titulares

    La cuota anual de 1,12 € del Seguro Escolar es una tasa de pago obligatorio que se devengará en el primer recibo domiciliado de cada curso una vez formalizada la matricula correspondiente.

  • El Seguro Escolar es obligatorio para todos los estudiantes (españoles y extranjeros con residencia legal en España) que cursan estudios oficiales, excepto:

    • si han cumplido 28 años antes del 1 de octubre del presente año.
    • si lo abonan en otro centro de estudios, en cuyo caso deben acreditarlo mediante presentación de justificante.
    • los estudiantes que coticen a la Seguridad Social como trabajadores titulares

    La cuota anual de 1,12 € del Seguro Escolar es una tasa de pago obligatorio que se devengará en el primer recibo domiciliado de cada curso una vez formalizada la matricula correspondiente.

DESCARGA DE IMPRESOS

Irakurri gehiago …Baldintza ekonomikoak: etorkizuneko ikasleak

  • Hits: 35